کد خبر: 32802
A

پیکر شهید مدافع حرم مرتضی عبداللهی درتهران تشییع شد

پیکر مطهر شهید مدافع حرم مرتضی عبداللهی صبح روزیکشنبه از مقابل مسجد صفا (خیابان مدنی جنوبی) تا میدان امام حسین(ع) با حضور مردم شهید پرور و انقلابی تهران تشییع وبرای خاکسپاری به بهشت زهرا منتقل شد.

پیکر شهید مدافع حرم مرتضی عبداللهی درتهران تشییع شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، مراسم تشییع پیکر این شهید مدافع حرم از ساعت هشت امروز همزمان با روز شهادت امام رضا (ع)با حضور پر شور جمعی از مسئولان،نظامیان ،خانواده شهدا،بسیجیان و مردم ولایی و شهید پرور در منطقه هفت تهران انجام شد.
همچنین مردم با شعار های مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، لبیک یا حسین، لبیک یا زینب، افتخار ما خون شهیدان است - از غم یاران دیده گریان است، یاحسین جانم مولا حسین جانم، حسین جان فدایت - بمیرم برایت، حسین؛ حسین شعارما شهادت افتخار ماست، مرگ برآل سعود،نه سازش نه تسلیم نبرد با امریکا، لبیک یا حیدر، باشهدای مدافع همه هم پیمانیم پای هم می مانیم و دست خدا بر سرماست خامنه ای رهبر ماست پیکر مطهر این شهید مدافع حرم را تا میدان امام حسین(ع) بدرقه کردند.
همچنین پدر شهید مرتضی (محمد) عبداللهی ضمن تشکر از حضور مردم و مسئولان در این مراسم گفت: مردم همیشه قدردان دلیرمردی و رشادت های شهدا هستند و همیشه بزرگترین خواسته شهدا مبارزه با استکبار، ظلم ستیزی و حرکت در پشت سر امام خامنه ای است.
وی با بیان اینکه شهید مرتضی عبداللهی پرورش یافته و انس گرفته مسجد و ائمه اطهار(ع) بود گفت: شهدا همیشه پشت سر رهبر هستند و راضی نیستند از مسیر رهبری خارج شوند.
به گفته پدرشهید، مرتضی همیشه در مبارزه با دشمنان در صف اول مقابله با ایادی استکباری بود.
همچنین برادر این شهید گفت: حضور این همه مردم در مراسم تشییع برادرم ، امروز خانواده ما را شرمنده کرده است چرا که برادرم همیشه معتقد بود همه هستی مان را بدیم ، سر بدیم تا خم بر ابرو امام خامنه ای نیاد.
بنابراین گزارش مرتضی عبداللهی (32 ساله- متاهل)تا کنون چهار بار برای دفاع ازحرم اهل البیت و مبارزه با داعش، به سوریه اعزام شده بود و در 23 آبان ماه در دراین کشوربه شهادت رسید.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر