کد خبر: 32861
A

ملت ایران همگرایی ملی به نمایش گذاشتند/ به زلزله زدگان به صورت ویژه توجه می شود

رئیس مجلس شورای اسلامی با قدردانی از ملت ایران در اظهار همدردی و کمک به هموطنان زلزله زده در استان کرمانشاه گفت: مردم ایران حرکت همگرایی ملی را در این حادثه به نمایش گذاشتند و زلزله زدگان را امیدوار و از نگرانی خارج کردند.

ملت ایران همگرایی ملی به نمایش گذاشتند/ به زلزله زدگان به صورت ویژه توجه می شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، علی لاریجانی روز یکشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران استان کرمانشاه در سرسرای اجتماعات شهدای دولت استانداری، از همه مسئولان ملی و استانی در امدادرسانی به زلزله زدگان قدردانی کرد و خطاب به مردم زلزله زده افزود: نگران وضعیت خود نباشید چرا که همه مسئولان برای بازگرداندن شرایط عادی زندگی در این مناطق تلاش می کنند.
وی گفت: مردم مناطق زلزله زده را به هیچ وجه فراموش نمی کنیم و مسئولان در سطح ملی و استانی به صورت مستمر به این مناطق سفر خواهند کرد و از نزدیک شرایط را بررسی می کنند.
او بر اسکان موقت و سپس بازسازی خانه های تخریب شده مردم نیز تاکید کرد و گفت: این 2 مورد باید با اولویت و به سرعت انجام شود.
وی با اشاره به بازدید خود از مناطق زلزله زده ثلاث باباجانی و سرپل ذهاب اظهار کرد: مردم از خدمات رسانی مسئولان تشکر و اظهار رضایت می کردند اما یکسری خواسته در زمینه اسکان موقت و دائم داشتند که باید مسئولان با جدیت این مورد را پیگیری نمایند.
ادامه دارد ...
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر