کد خبر: 32955
A

مصدومیت 29 دانش آموز مبارکه تکذیب شد

اداره آموزش و پرورش شهرستان مبارکه خبر مصدومیت 29 دانش آموز به هنگام انجام آزمایش در یکی از مدارس این شهرستان که در شبکه های مجازی و برخی رسانه ها انتشار یافته است را تکذیب و اعلام کرد: در این حادثه تنها 2 دانش آموز مصدوم شدند.

مصدومیت 29 دانش آموز مبارکه تکذیب شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان مبارکه روز دوشنبه در اطلاعیه ای اضافه کرد: 2 دانش آموز مصدوم این حادثه نیز بصورت سرپایی مداوا شده و در سلامت کامل قرار دارند.
داود رجبی در این اطلاعیه با تشریح چگونگی وقوع این حادثه آورده است: در ساعت 13 روز شنبه هفته جاری 17 دانش آموز پایه دهم آموزشگاه دخترانه شاهد اسوه این شهرستان به همراه دبیر مربوطه مشغول آزمایش بودند که شیشه محتوی مواد آزمایشگاهی ترکید.
وی افزود: در پی ترکیدن شیشه محتوی مواد آزمایشگاهی، گاز حاصل از آن در محیط پخش شد و متاسفانه 2 نفر از دانش آموزان خراش های سطحی برداشتند که بصورت سرپایی مداوا شدند.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان مبارکه با اشاره به اینکه 2 دانش آموز مداوا شده همراه سایر دانش آموزان در سلامت کامل قرار دارند، اخبار منتشر شده مبنی بر مصدوم شدن 29 دانش آموز آموزشگاه دخترانه شاهد اسوه مبارکه به هنگام انجام آزمایش در این آموزشگاه را تکذیب کرد.
خاطرنشان می شود، روز شنبه برخی رسانه ها از مصدومیت 20 دانش آموز شهرستان مبارکه بر اثر ترکیدن ظرف ارلن حاوی اسید در آزمایشگاه دبیرستان شاهد اسوه این شهرستان خبر داده بودند.
شهرستان مبارکه در 75 کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر