کد خبر: 33017
A

بسیج تحول آفرین است؛ روحیه بسیجی باید به فرهنگ و گفتمان تبدیل شود

امام جمعه شهرستان گنبدکاووس درشرق استان گلستان می گوید که بسیج نهادی تحول آفرین است و تبدیل روحیه بسییجی به فرهنگ و گفتمان اجتماعی ضروری است.

بسیج تحول آفرین است؛ روحیه بسیجی باید به فرهنگ و گفتمان تبدیل شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حجت الاسلام و المسلمین محمود ترابی روز دوشنبه در دیدار فرمانده و جمعی از پرسنل ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس به مناسبت هفته بسیج ( 29 آبان تا 5 آذر) افزود: بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است و بسیجیان در دفاع از اسلام و انقلاب جان و مال خود را نثار می کنند.
وی افزود: امروز حضور بسیج در همه حوزه ها تحول آفرین بوده و بایستی روحیه بسیجی را به فرهنگ و گفتمان اجتماعی برای مقابله با توطئه های دشمنان و استکبار جهانی تبدیل کرد.
حجت الاسلام ترابی، ولایمتداری و انقلابی گری همراه با ایمان و اخلاص را از ویژگی های بارز بسیجیان برشمرد و اضافه کرد: نصرت دین خدا و حمایت از ولایت فقیه از مصادیق این ویژگی های بسیج است.
وی با تاکید بر ضرورت تلاش همگانی برای حاکم شدن دین خدا در سراسر جهان، تصریح کرد: امروز همه تکلیف داریم علاوه بر ایمان به خدا، دین او را نیز در برابر زورگویان و کفار که در راس آن آمریکا قرار دارد، یاری نماییم.
امام جمعه گنبدکاووس با تبریک هفته بسیج و آغاز ماه ربیع الاول یادآور شد: نیمی از دین خدا با دینمداری و اطاعت از ولی خدا که همان هجرت و جهاد است، محقق می شود که مصداق هجرت وصل بودن به ولی خدا و حمایت از ولی امر مسلمین و مصداق جهاد نیز نصرت کردن دین خدا در برابر زورگویان عالم است.
به گزارش ایرنا، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس نیز دراین دیدار با اشاره به فلسفه تشکیل بسیج، گفت: این نهاد طیبه باهدف حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب تشکیل شد و علاوه بر انجام این وظیفه مهم در سایر حوزه ها از جمله نظامی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی نیز حضوری فعال و تاثیرگذار داشته است.
حجت الاسلام و المسلمین ابوالفضل دیلمی افزود: امروز برخی معاندان و بدخواهان انقلاب اسلامی، بسیح و سپاه را صرفا محدود به نظامی گری می دانند درحالی که این شجره طیبه فراتر از بعد نظامی در همه حوزه ها، در میدان پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن حضوری فعال داشته و دارد.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
/
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر