کد خبر: 33138
A

امام جمعه آستارا:بسیج سازندگی آسیب وارده به زلزله زدگان را کاهش داد

امام جمعه شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: کمک ها و مشارکت های به موقع بسیج سازندگی، سپاه و ارتش باعث کاهش آسیب های وارده به زلزله زدگان غرب کشور شد.

امام جمعه آستارا:بسیج سازندگی آسیب وارده به زلزله زدگان را کاهش داد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، ؛ حجت الاسلام کاظم حافظ نیا عصر دوشنبه در همایش طلایه داران جهاد سازندگی در سپاه آستارا افزود: هدف اصلی بسیج سازندگی، خدمات رسانی به محرومان جامعه است و بخش اعظم سازندگی در مناطق زلزله زده به سپاه و بسیج واگذار شده است.
وی اضافه کرد: با روحیه جهادی بسیجیان در کوتاه ترین زمان، مناطق زلزله زده بازسازی خواهد شد.
وی اظهار کرد: همه در قبال حفظ انقلابی که محرومان در پیروزی آن نقش داشته اند، مسئول هستیم و باید با روحیه جهادی در راستای محرومیت زدایی و سازندگی در کشور گام برداریم.
حافظ نیا ادامه داد: حمایت بسیج سازندگی از طرح های اقتصاد مقاومتی باعث توسعه بسترهای اشتغال در کشور شده است.

** امام جمعه آستارا همچنین در دیدار با بسیجیان این شهرستان به مناسبت هفته بسیج در دفتر امام جمعه گفت: بسیجیان به عنوان نخبگان فرهنگی باید بصیرت خود را ارتقا دهند و در تمام عرصه ها، انقلابی بودن و انقلابی ماندن را سرلوحه امور خود قرار دهند.
حجت الاسلام حافظ نیا اضافه کرد: بسیجیان هشت سال دفاع مقدس با تبعیت از سیدالشهدا (ع)، فرهنگ ایثار و شهادت را زنده نگهداشتند و امروز نیز نباید در برابر مسائل اجتماعی بی تفاوت باشند.
وی اظهار کرد: امروز شرایط جبهه نبرد، حساس تر و مهم تر از دوران جنگ تحمیلی است و مسلح شدن بسیجیان به سلاح اندیشه و علم ضروری است.
29 آبان تا 5 آذر ماه هفته بسیج است.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده است.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر