کد خبر: 33150
A

استاندار چهارمحال وبختیاری: شهدا با نثار خونشان پایمردی و صلابت را به تصویر کشیدند

استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی با تسلیت شهادت 'علیرضا جیلان' از شهدای مدافع حرم اهل بروجن گفت: شهدا با نثار خون خود پایمردی و صلابت را به زیبایی به تصویر کشیدند.

استاندار چهارمحال وبختیاری: شهدا با نثار خونشان پایمردی و صلابت را به تصویر کشیدند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، در متن پیام اقبال عباسی که نسخه ای از آن روز دوشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: بار دیگر یکی از جاماندگان قافله افتخارآفرینان میدان ایثار و شهادت در کسوت مدافع حرم اهل بیت (ع) به دست گروهک های تکفیری به فیض عظیم شهادت نائل شد.
ادامه این پیام می افزاید: شهید جیلان با تاسی از سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و با نثار جان خویش پایمردی و صلابت، معرفت و غیرت اعتقادی و ملی خود را که برگرفته از چشمه سار نورانی و معنوی سنت نبوی و فرهنگ تشیع علوی است، به زیبایی به تصویر کشید.
عباسی در بخش بعدی این پیام آورده است: پل شهادت، اصلی ترین گذرگاه رسیدن به معبود است که شهدای گرانقدر با عبور از این گذرگاه برای همیشه جاویدان تاریخ باقی مانده و عزت و سربلندی را برای ملت شریف ایران به جای می گذارند.
استاندار چهارمحال و بختیاری در خاتمه می افزاید: شهادت مدافعان سرافراز حرم اهل بیت (ع) بخصوص شهید جیلان را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، ملت شهید پرور ایران اسلامی و مردم این استان و خانواده معزز این شهید تسلیت عرض نموده و از خداوند یکتا برای بازماندگان طلب صبر و اجر معنوی و برای آن شهیدان بهشت برین را مسالت می کنم.
شهید 'علیرضا جیلان' اهل شهرستان بروجن است.
چهارمحال و بختیاری در دوران دفاع مقدس افزون بر 2 هزار و 440 شهید تقدیم میهن اسلامی ایران کرده است.
بروجن در 60 کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع است.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر