کد خبر: 33165
A

ارسال کاروان کمک های مردمی آران و بیدگل برای آسیب دیدگان زمین لرزه در کرمانشاه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل از ارسال کاروان حامل کمک های غیر نقدی مردم این شهرستان به آسیب دیدگان حادثه زمین لرزه در استان های غربی کشور خبر داد.

ارسال کاروان کمک های مردمی آران و بیدگل برای آسیب دیدگان زمین لرزه در کرمانشاه
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سرهنگ 'مرتضی فرمانیان' دوشنبه شب میزان کمک های ارسالی را هفت میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این کاروان شامل سه دستگاه کامیون، 2 دستگاه خاور، 2 دستگاه نیسان و 2 دستگاه وانت کمک های مردمی جمع آوری شده در پایگاه ها و حوزه های بسیج را به آسیب دیدگان می رساند.
وی افزود: محموله ارسالی دربرگیرنده مواد غذایی و خوراکی، نان خشک، پتو و وسایل گرمایشی است و جمع آوری و ارسال کمک ها همچنان ادامه خواهد داشت.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل بیان کرد: بسیج و نیروهای مسلح از آغاز حادثه در میدان حضور داشتند و بر اساس دستور فرماندهی معظم کل قوا با تمام توان مشغول خدمت رسانی هستند و سپاه آران و بیدگل نیز در این حوزه به وظیفه خود عمل خواهد کرد.
او با قدردانی از کمک ها مردم و بسیجیان این شهرستان اضافه کرد: وسایل گرمایشی مهم‌ترین نیاز مردم مناطق زلزله زده می باشد که با توجه به احتمال آغاز بارش ها در استان های غربی کمک مردم در این زمینه بسیار ضروری است.
شهرستان آران و بیدگل با بیش از 100 هزار نفر جمعیت در فاصله 6 کیلومتری کاشان و 215 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب مرکز کرمانشاه تاکنون 437 کشته و بیش از 12 هزار مصدوم در آن استان داشته است.
این زلزله به هفت شهرستان و یک هزار و 950 روستای استان کرمانشاه خسارت وارده کرده و طبق برآورد اولیه دست کم 31 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزئی دیدند.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر