کد خبر: 33168
A

اهدای 1200 سبد کالا و 260 سری جهیزیه از سوی ناحیه بسیج ابوذر تهران بزرگ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابوذر تهران بزرگ ازاهدا ی 1200 سبد کالا و 260 سری جهیزیه به نوعروسان از این ناحیه به نمایندگی سپاه تهران بزرگ در روز سه شنبه خبرداد و گفت: از این تعداد 19سری جهیزیه و 500 سبد کالا متعلق به مردم منطقه 19 تهران است.

اهدای 1200 سبد کالا و 260 سری جهیزیه از سوی ناحیه بسیج ابوذر تهران بزرگ
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، از روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج ابوذر تهران بزرگ ، سرهنگ دوم پاسدار جمال مغروری با تبریک حلول ماه مبارک ربیع الاول و هفته بسیج به عموم ملت ایران به ویژه بسیجیان گفت: ربیع الاول ماه برکت، عزت و وحدت برای مسلمانان در اقصی نقاط جهان است.
وی با بیان اینکه وحدت رمز پیروزی ملل مسلمان بر جهان کفر، استکبار و استبداد است، افزود: تقارن زیبای این ماه با ایام هفته بسیج قطعا خیر و برکت مضاعف در ابعاد مختلف اجتماعی، فرهنگی و معنوی خواهد داشت چرا که باعث پرشکوه تر و غنی تر شدن برنامه های ما در هفته پیش رو خواهد بود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابوذر تهران بزرگ در ادامه با اشاره اینکه تجلی وحدت و همدلی ملت ایران را می توانیم در یاری و همراهی مردم عزتمند ایران با زلزله زدگان کرمانشاه و غرب کشور دید واظهارداشت : مردم شریف و شهیدپرور منطقه 19 تهران نیز در این حماسه بزرگ ملی با جمع آوری وجوهات نقدی و کالاهای اساسی، نقشی مهمی داشتند.
وی حضور گروه های جهادی این ناحیه برای کمک به بازسازی بخشی از روستای زلزله زده را از دیگر اقدامات بسیجیان ناحیه ابوذر تهران بزرگ عنوان کرد .
سرهنگ مغروری با بیان اینکه فردا(سه شنبه) نیز بسیجیان ناحیه مقاومت ابوذر به نمایندگی از سپاه تهران بزرگ و سازمان بسیج مستضعفین در برنامه ای فرهنگی در هفته بسیج ، 1200 سبدکالا و 260 سری جهیزیه کامل را به نقاط مختلف شهر توزیع خواهند کرد ،گفت: از این تعداد 500 سبدکالا و 19 سری جهیزیه متعلق به مردم منطقه 19 شهر تهران است.
وی با اشاره به اینکه این مراسم از ساعت 13 در سالن همایش 9 دی ناحیه ابوذر با شرکت مسئولین شهرداری، کمیته امداد امام خمینی، استانداری و فرمانده هان سپاه تهران بزرگ و سازمان بسیج مستضعفین برگزار می شود، تصریح کرد:در این گردهمایی با جاری شدن خطبه عقد زوج بسیجی، فضا معنوی و شاد می شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ناحیه ابوذر تهران بزرگ در ادامه با اشاره به برنامه های متنوع این ناحیه در هفته بسیج، از ارائه خدمات رایگان سلامت – پزشکی - و مشاوره، فعالیت هایی با محوریت محرومیت زدایی، تجلیل از مادران و پدران آسمانی و برپایی نمایشگاه عملکرد بسیج خواهران به عنوان مهم ترین برنامه های شان نام برد.
سرهنگ مغروری دیگر برنامه هفته بسیج این ناحیه را برگزاری جشنواره هنری و ادبی وصف عشق، اجرای برنامه هفت شهر هفت برنامه در مساجد، تجلیل از بسییان نمونه، مسابقات عکاسی و پوستر و اختتامیه جشنواره تئاتر یاران محراب عنوان کرد.
برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر