کد خبر: 33241
A

2 خبر از شهرستان دیواندره

فرماندار دیواندره از اختصاص 320 میلیارد ریال تسهیلات برای ایجاد شغل در این شهرستان خبر داد و گفت: دستگاه های اجرایی باید نظارت دقیق بر هزینه کرد این تسهیلات داشته باشند.

2 خبر از شهرستان دیواندره
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، جعفر توان روز سه شنبه در کارگروه اشتغال این شهرستان اظهار کرد: با توجه به حساسیت موضوع و نیاز امروز جامعه به تولید و اشتغال، دستگاه های متولی توجه ویژه ای به مباحث اشتغالزایی داشته باشند.
وی با تاکید بر اطلاع رسانی دقیق از نحوه واگذاری تسهیلات اشتغالزایی افزود: اعضای کارگروه اشتغال در تهیه ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان به تفکیک بخش های مختلف شرح خدمات اداره مربوطه توجه کنند.
فرماندار دیواندره تاکید کرد: با وجود پرداخت تسهیلات مشاغل خرد در گذشته، متاسفانه بدلیل عدم نظارت صحیح بر هزینه کرد این تسهیلات، همچنان شاهد رشد بیکاری در شهرستان و منطقه هستیم.
توان با بیان اینکه مهمترین ظرفیت شهرستان کشاورزی و دامپروری است، گفت: از همه ظرفیت ها و قابلیت های شهرستان باید برای ایجاد اشتغال پایدار استفاده شود.
وی اضافه کرد: کارشناسان فنی شورای اشتغال به عنوان نماینده اداره مربوطه آمار و اطلاعات درست را جمع آوری و درخواست های متقاضیان دریافت تسهیلات را بررسی و تا حصول نتیجه پیگیری کنند.
فرماندار دیواندره گفت: بانک های عامل با پرداخت سریع تسهیلات به طرح های اشتغالزایی در رفع مشکل بیکاری و توسعه تولید و اشتغال شهرستان که منجر به توسعه پایدار خواهد شد، همکاری کنند.
**
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت دیواندره گفت: بیش از 80 برنامه متنوع در بخش های محرومیت زدایی، فرهنگی، ورزشی، هنری و سازندگی در هفته بسیج امسال در پایگاه ها و مناطق بسیج این شهرستان برگزار می شود.
سرهنگ جمشید بهشتی فر روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اجرای 3 طرح بزرگ محرومیت زدایی شامل ساخت خانه عالم، تعمیر سرویس بهداشتی مدارس و کمک به راه روستایی در روستاهای قلعه کهنه حبیبی، کانی سفید، یوزباشکندی با پنج میلیارد ریال اعتبار انجام شده است.
وی اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار دیگر ادارات خدمات رسان آماده هرگونه همکاری در بحث محرومیت زدایی در روستاهایی این شهرستان و حل مشکلات مردم است.
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت دیواندره یاداور شد: اجرای برنامه های ورزشی در سطح روستاها و دیدار و گفت و گو با خانواده معظم شهدا و تجمع بسیجیان شهرستان از دیگر برنامه های فته بسیج است.
29 آبان تا پنجم آذر هفته بسیج نامگذاری شده است.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر