کد خبر: 33278
A

کانون پرورش فکری 20 هزار جلد کتاب به مدارس و نهادهای مردمی اهدا کرد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مناسبت هفته‌ کتاب، 20 هزارجلد کتاب به بیش از 15 نهاد مردمی و خیریه اهدا کرد.

کانون پرورش فکری 20 هزار جلد کتاب به مدارس و نهادهای مردمی اهدا کرد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، برنامه‌های بیست و پنجمین دوره هفته‌ کتاب در حالی برگزار شد که اهدای کتاب نیز بخشی از طرح‌های اجرایی نهادها و سازمان‌ها بود.
بر همین اساس اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون نیز با اهدای کتاب به پاسداشت این هفته پرداخت، این کتاب‌ها در برگیرنده‌ موضوع‌های متنوع و گروه‌های سنی مختلف بود که از میان کتاب‌های چاپ اول و تجدید چاپ انتشارات کانون در اختیار مخاطبان قرار گرفت.
موسسه‌های خیریه‌ کهریزک، مهر گیتی، زندگی خوب، موسسه آوای کیمیا، مکتب‌الزهرا (س)، مرکز طبی کودکان، گروه جهادی عاشقان شهادت، کتابخانه‌های مناطق محروم، شرکت اتوبوسرانی، اداره پست، کتابخانه‌های مدارس سراسر کشور، ستاد اقامه نماز، مجلس شورای اسلامی، حوزه‌ مقاومت بسیج گروه جهادی عاشقان شهادت و دبیرخانه انجمن فیلم‌نامه‌نویسی بخشی از نهادهایی هستند که کانون به آنها کتاب اهدا کرده است.
بر اساس این گزارش برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مناسبت هفته کتاب به پایان رسیده است اما اعزام نویسندگان کودک و نوجوان به استان‌های مختلف کشور در ماه آذر نیز ادامه دارد.
ویژه برنامه های بیست و پنجمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از تاریخ ۲۰ تا ۲۶ آبان ماه 96 برگزار ‌شد.

* استقبال مردم ایران از طرح اهدای کتاب و اسباب‌بازی به مناطق زلزله‌زده
ستاد امداد فرهنگی کودک و نوجوان مناطق زلزله‌زده‌ غرب کشور از حضور قابل توجه هموطنان در پایگاه‌های سراسر کشور و گردآوری هدایای فرهنگی برای کودکان و نوجوانان خبر داد.
با اعلام نشانی مراکز جمع‌آوری کمک‌های فرهنگی در مراکز کانون پرورش فکری استان‌های سراسر کشور، شمار زیادی از مردم اقلامی همچون کتاب، اسباب‌بازی و لوازم‌التحریر را به کودکان و نوجوانان زلزله‌زده اهدا کرده‌اند.
استان‌های کشور در 70 پایگاه مختلف کانون، روزهای آینده نیز پذیرای مشارکت‌های مردمی در امداد فرهنگی به آینده‌سازان کشور هستند.
توزیع این بسته های فرهنگی با مشارکت مربیان فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که به استان کرمانشاه اعزام خواهند شد، انجام می شود.
فراهنگ**1883**1055
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر