کد خبر: 33345
A

امام جمعه موقت تهران: امنیت امروز ایران در منطقه بی نظیر است

امام جمعه موقت تهران و عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: امنیت امروز ایران اسلامی در منطقه بی نظیر است و این امر را مدیون تدابیر ولی فقیه هستیم.

امام جمعه موقت تهران: امنیت امروز ایران در منطقه بی نظیر است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، آیت الله سید احمد خاتمی روز سه شنبه در کلاس نهضت تهذیب نیروی انتظامی لاهیجان اظهار داشت: تاکنون دشمنان ایران در رسیدن به هدف اصلی خود که براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، ناکام مانده اند.
وی ادامه داد: در معدود مواردی که دشمن تصمیم داشت نا امنی در ایران را از مجلس و مرقد امام (ره) آغاز کند، با هوشیاری ماموران و اقدام بموقع پلیس ، ناکام ماند.
وی با تاکید بر اهمیت نقش ولایت فقیه، به مشکلات پیش روی انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی آن از جمله آشوب های داخلی، کودتاهای نافرجام و جنگ تحمیلی اشاره کرد و افزود: ولایت فقیه با مدیریت قوی باعث سربلندی انقلاب و تداوم آن در برخورد با این همه مشکلات بوده و با هدایت رهبر معظم انقلاب ، دشمنان ایران اسلامی شکست خورده اند.
آیت الله خاتمی در ادامه سخنانش، با اشاره به وظیفه حساس و مهم پلیس در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: عنوان پلیس همانگونه که یک افتخار است، مسئولیت آور هم هست.
وی با مقایسه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و برخی نظام های مرتجع منطقه و نظام های ابرقدرت های دنیا و نظام شاهنشاهی ایران تصریح کرد: در تمامی نظام های منطقه و نظام ایران قبل از انقلاب اسلامی، پلیس در خدمت گروه یا حزبی خاص بوده اما در ایران اسلامی، پلیس در خدمت نظام مقدس اسلامی قرار دارد که این، افتخاری بس بزرگ است.
امام جمعه موقت تهران اظهار داشت: مردم انتظار دارند که پلیس تابلوی عملکرد دینی باشد و حلال و حرام خدا را در همه زمینه ها رعایت کند و همچنین انتظار دارند که پلیس در همه حال و در هر زمان و مکانی، حامی و پاسدار نظام اسلامی باشد.
شهرستان لاهیجان با دو بخش مرکزی و رودبنه، در 40 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر