کد خبر: 33396
A

فرماندار مراغه: نقش فرهنگ و تفکر بسیج در جامعه اسلامی انکارناپذیر است

فرماندار مراغه با اشاره به نقش سازنده بسیج در جامعه گفت: نقش فعال فرهنگ و تفکر بسیج در عرصه های مهم جامعه اسلامی، نقشی انکارناپذیر و بی بدیل است.

فرماندار مراغه: نقش فرهنگ و تفکر بسیج در جامعه اسلامی انکارناپذیر است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، ظفر محمدی روز سه شنبه در جمع روسای بسیج ادارات مراغه افزود: بسیج همانند هشت سال دفاع مقدس، حضوری تاثیرگذار در صحنه های خطیر کشور داشته و در راستای تحقق اهداف نظام مقدس اسلامی بیشترین مجاهدت ها را داشته است.
وی ادامه داد: ترویج و تبیین تفکر بسجی در بین آحاد جامعه در عصر حاضر، راهگشای بسیاری از مشکلات و سدی در برابر تهدیدهای دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی است.
وی اضافه کرد: هفته بسیج یادآور تلاش ها و ایثارگری های بسیجیان در برابر توطئه های نظام سلطه است.
محمدی گفت: اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی گامی مهم در راستای گرامیداشت مجاهدت ها و نقش آفرینی های بی ادعای بسیجیان و تکریم نقش بسیج در جامعه است.
فرمانده سپاه ناحیه مراغه نیز در این نشست گفت: تبیین تفکر بسیجی در بین آحاد مختلف جامعه از رویکردهای اصلی در اجرای ویژه برنامه های هفته بسیج است.
سرهنگ پاسدار رضا سامی با بیان اینکه در هفته بسیج امسال بیش از 60 عنوان برنامه اجرا می شود افزود: همکاری و همراهی ادارات در برگزاری هرچه باشکوه تر این آیین ها ضروری است.
وی ادامه داد: همایش مدافعان حریم ولایت در سالروز تشکیل بسیج مستضعفین و پنجم آذر با حضور بسیجیان، گوشه ای از آمادگی بسیج را برای دفاع از ارزش های اسلامی و انقلابی به تصویر خواهد کشید.
وی اضافه کرد: با توجه به تهدیدات دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب برای ضربه زدن به نظام اسلامی در قالب جنگ نرم و تحمیل اراده خود، هوشیاری آحاد مردم و مسئولان در برابر این نقشه های شوم حیاتی است.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر