کد خبر: 33424
A

معاون شهردار تهران: شهروندان با رای خود بدنبال تغییراتی از جنس اخلاق و انسانیت هستند

قائم مقام و معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به رای قاطع شهروندان به کاندیداهای مورد علاقه خود در انتخابات شوراهای اسلامی شهر تهران گفت: شهروندان بدنبال تغییرات بسیاری از جنس اخلاقی و انسانی هستند.

معاون شهردار تهران: شهروندان با رای خود بدنبال تغییراتی از جنس اخلاق و انسانیت هستند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، ؛ سید رضا صالحی امیری شامگاه سه شنبه در نشست شهردار تهران با اصحاب فرهنگ؛ هنر و رسانه در باغ کتاب تهران اظهار کرد: در مدیریت جدید شهر تهران برنامه داریم که پایتخت کشور را به شهر فرهنگ متصل کنیم.
وی ادامه داد: این شهر تشنه حرکت های فرهنگی و اجتماعی است و شهروندان این پیام را در انتخابات شورای به ما دادند و در این مسیر مدیریت شهری جدید برنامه دارد.
معاون شهردار تهران با بیان اینکه پایتخت نماد کشور است تصریح کرد: اعتقاد داریم هر تحولی که در این شهر انجام می شود در عرصه ملی تاثیر می گذارد.
وی با بیان اینکه کلانشهر تهران هم روح و هم جسم دارد افزود: ادامه حیات شهر بدون روح امکان پذیر نیست و روح شهر تهران فرهنگ و هنر است و این شهر نیاز به دمیدن روح جدیدی دارد.
صالحی امیری تاکید کرد: روح فرهنگی یعنی اخلاق؛ فضیلت؛ انسانیت؛ سازگاری؛ نشاط؛ امید ؛ انسجام و ابتکار و باهم بودن و فهم مشترک داشتن در مسایل شهر و می خواهیم این روح را در سطح شهر گسترش دهیم.
وی اظهار کرد: فیلم و موسیقی؛ تتاتر؛ نقاشی و سایر هنرها می تواند چهره این شهر را تغییر دهد و بتواند چهره زیبای تهران را به تصویر بکشند.
قائم مقام شهردار تهران یادآور شد: برای عبور از آسیب های اجتماعی باید نشاط و رفاه اجتماعی شکل بگیرد و اگر بتوانیم در فضاهای مختلف از ابزارهای فرهنگی و هنری استفاده کنیم شهر برای شهروندان جذابت و قشنگ خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: در معاونت فرهنگی و اجتماعی در حال بررسی آخرین داشته های خود هستیم و می خواهیم با بهره گیری از ظرفیت موجود، برنامه های فرهنگی و هنری را در تهران توسعه دهیم.
صالحی امیری گفت: با تلاش تمامی هنرمندان و اصحاب رسانه می توانیم در یک تعامل و گفت وگوی مشترک تهران را به یک شهر بزرگ فرهنگی و هنری تبدیل کنیم‌.
وی همچنین یکی دیگر از اهداف توسعه فرهنگی و هنری را ابزار گفت و گو عنوان کرد و گفت: ما برای این کار هنر گفت و گو با کشورهای دیگر را داریم اما با خودمان این هنر را نداریم و نمی توانیم با هم گفت و گو کنیم.
صالحی امیری اظهار کرد: ایده و هنر یک نفر می تواند تغییرات زیادی را در شهر ایجاد کند و باید تمامی فعالیت های فرهنگی و هنری را به دست شهروندان بسپاریم‌.
به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی نشست شهردار تهران با اصحاب فرهنگ؛ هنر و رسانه در سالن اجتماعات باغ کتاب تهران در حال برگزاری است.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر