کد خبر: 33428
A

استفاده از توانمندی بانوان در عرصه های مدیریتی مطالبه ای به حق است

استاندار قزوین گفت: استفاده از ظرفیت و توانمندی بانوان در عرصه های مدیریتی مطالبه ای درست و به حق است.

استفاده از توانمندی بانوان در عرصه های مدیریتی مطالبه ای به حق است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، عبدالمحمد زاهدی شامگاه سه شنبه در آیین تودیع و معارفه مدیران کل سابق و جدید امور بانوان و خانواده استانداری قزوین افزود: باید از توانمندی بانوان در زمینه های مختلف استفاده کنیم.
وی با بیان اینکه هرکجا که از مدیریت بانوان بهره جسته ایم به نتایج خوبی دست یافته ایم، اظهار کرد: بانوان در این عرصه با جدیت و سماجت خاصی امور را پیگیری می کنند و چیزی کم از مردان ندارند.
استاندار قزوین با تاکید بر آشنایی بانوان با حقوق خود،افزود: مطالبه گری زنان در جامعه موضوع مهمی است که به آشنایی آنان با حقوق خود ارتباط مستقیم دارد.
وی در ادامه از برگزاری نشست های مستمر با حضور نخبگان دستگاه ها و با دستور کار مشخص برای حل مسایل و مشکلات بانوان به عنوان یکی از برنامه های مدیریت ارشد استان خبر داد و گفت: بانوان نخبه برای حل مسایل زنان و دختران در این نشست ها باید با همه گروه های مربوط به این قشر در ارتباط باشند.
استاندار قزوین با بیان اینکه ما یک جامعه در حال گذار هستیم و با جدیت برای حل چالش های خود اقدام کنیم، افزود: اسیب های زیادی زنان و مردان ما را تهدید می کند و اگر به خوبی مسایل و امور خود را مدیریت نکنیم، گریبان ما را خواهد گرفت.
وی در ادامه با اشاره به ظرفیت بانوان نخبه برای کاهش آسیب های موجود در جامعه، گفت: در این خصوص باید با یکدیگر همکاری متقابل داشته باشیم و همه برای رسیدن به اهداف خود زیر یک چتر جمع شویم.
در این نشست، معصومه مرادیان به عنوان مدیرکل جدید امور بانوان و خانواده استانداری قزوین معرفی شد و از خدمات مریم بیدخام و زهرا آتشگران مدیرکل و سرپرست قبلی قدردانی شد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر