کد خبر: 33433
A

ارسال 210 تن کالا توسط تولیدکنندگان خراسان رضوی به مناطق زلزله زده

دبیر خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: یک محموله از کالاهای مختلف و ضروری به وزن 210 تن از سوی واحدهای صنعتی این استان در قالب 21 دستگاه کامیون به مناطق زلزله زده کرمانشاه اعزام شد.

ارسال 210 تن کالا توسط تولیدکنندگان خراسان رضوی به مناطق زلزله زده
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، به گزارش روز سه شنبه خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، فیروز ابراهیمی گفت: در پی وقوع زلزله در استان کرمانشاه تعداد قابل توجهی از مدیران خیراندیش واحدهای تولیدی این استان به کمک زلزله زدگان شتافتند تا نیازهای آنان را مرتفع کنند.
وی بیان کرد: براین اساس با مشارکت واحدهای تولیدی، انجمن های صنایع همگن و خانه صنعت استان تا پایان روز گذشته 21 دستگاه کامیون شامل اقلام مورد نیاز از جمله بخاری، پتو، انواع فرآورده های غذایی کنسرو شده، پوشش پلاستیکی چادر، کانکس، محصولات بهداشتی، لبنیات، کیک و کلوچه، قند و چای به مناطق آسیب دیده از زلزله اعزام شد.
وی با اشاره به فعالیت ستاد جمع آوری کمکهای واحدهای تولیدی مستقر در خانه صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه اظهار کرد: برخی از این کمکها در اختیار ستاد کمک رسانی واحدهای تولیدی به زلزله زدگان قرار می گیرد و برخی دیگر نیز به صورت مستقیم توسط نمایندگی واحدهای صنعتی در استان کرمانشاه توزیع می شود.
دبیر خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی ادامه داد: کمکهای واحدهای تولیدی استان به مناطق زلزله زده استمرار می یابد.
7489/507
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر