کد خبر: 33625
A

جمعی از کارکنان بیمارستان امام خمینی (ره)اهواز خواستار پرداخت مطالبات خود هستند

حدود 30 نفر از کارکنان مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) اهواز روز چهارشنبه در اعتراض به آنچه که پرداخت نشدن حقوق چند ماهه خود عنوان می کردند مقابل ساختمان استانداری خوزستان تجمع کردند.

جمعی از کارکنان بیمارستان امام خمینی (ره)اهواز خواستار پرداخت مطالبات خود هستند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، یکی از معترضان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تعدادی از کارکنان پیمانکاری این مرکز با هشت تا 12 سال سابقه بین پنج تا 10 ماه حقوقی دریافت نکرده اند و وضعیت آنها مشخص نیست.
وی که خواست نامش فاش نشود افزود: حدود 80 نفر با مشکل دریافت حقوق و مزایا روبه رو هستند.
این معترض ادامه داد: بیمه کارکنان نیز به موقع پرداخت نمی شود و ما سالی 2 بار حقوق می گیریم.
این تجمع کننده گفت: برای استخدام برخی نیروهای پیمانکاری، تبعیض قائل می شوند و در صورت اعتراض، به اخراج تهدید می شویم.
وی با اشاره به اینکه تاکنون هیچ جوابی از مسئولان مربوطه دریافت نکرده ایم اضافه کرد: در مواقع بحران ما را نیروی دانشگاه می نامند اما وقتی طلب حقوق می کنیم به عنوان نیروی خصوصی قلمداد می شویم.
این نیروی معترض مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) اهواز اظهار کرد:دیروز سه شنبه نیز در محل دانشگاه علوم پزشکی اهواز تجمع داشتیم و تجمع امروز دومین تجمع اعتراضی ماست.
سرپرست مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) اهواز در این باره گفت: 12 پیمانکار در این بیمارستان فعال بودند که از مجموعه پیمانکاری خارج شدند و هم اکنون تنها سه پیمانکار فعالیت دارند که پیمانکار بخش جراحی قلب از آن جمله است.
دکتر کامبیز معصومی با بیان اینکه دانشگاه با کمبود منابع مالی روبه رو است ادامه داد: در صورتی که شرکت های بیمه گر، پرداخت های خود را به دانشگاه علوم پزشکی را انجام دهند ، پرداخت های ما به پیمانکار صورت می گیرد.
وی افزود: پیمانکار باید آن قدر توانایی مالی داشته باشد که حقوق و مزایای کارکنان خود را به موقع یا با کمترین تاخیر پرداخت کنند.
معصومی ادامه داد: پرداخت های پیمانکار جراحی قلب برای پرداخت حقوق طولانی شده و تلاش بر این است تا آخر سال 1396، نیروهای پیمانکاری از زیرمجموعه پیمانکاری خارج شوند.
سرپرست مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) اهواز بیان کرد: قرار است به زودی حقوق یک ماه این کارکنان پرداخت شود.
مرکز آموزشی، درمانی امام خمینی (ره) دارای بخش‌های فعال گوش حلق بینی، پوست، جراحی فک و صورت، نازایی، زنان، ارتوپدی، اورولوژی، نفرولوژی، غدد، ریه، جراحی عمومی، جراحی اطفال، توانبخشی، طب فیزیکی، آندوسکوپی، آنژیوگرافی، ICU، CCU، NICU، اتاق عمل‌های جنرال، اتاق عمل قلب، اتاق عمل چشم، اتاق عمل آنژیوگرافی است.
3004/ 6037
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر