کد خبر: 33713
A

فرمانده انتظامی: وحدت اقوام ومذاهب عامل ثبات و امنیت گلستان است

فرمانده انتظامی گلستان؛ وحدت و همدلی بین قومیت ها و مذاهب مختلف ساکن در استان را با اهمیت دانست و آن را عامل موثر در سطح بالای ثبات و امنیت استان بیان کرد.

فرمانده انتظامی: وحدت اقوام ومذاهب عامل ثبات و امنیت گلستان است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سرتیپ دوم علی اکبر جاویدان در مراسم بزرگداشت شهید گمیشانی حادثه تروریستی چالدران اظهار کرد: جانفشانی شهدا انقلاب اسلامی را بیمه کرد و تا زمانی که فرهنگ غنی شهادت در جامعه ترویج شود خدشه ای به آرمان های والای اسلامی وارد نخواهد شد.
وی با بیان اینکه همه ما مدیون خون شهیدان و خانواده آنها هستیم ، افزود: باید در مسیر اهداف و آرمان های شهدا حرکت و ادامه دهنده واقعی راه آنان باشیم .
سردار جاویدان همچنین پیروزی نیروی های مقاومت به فرماندهی سردار سرلشگر حاج قاسم سلیمانی را تبریک گفت و یادآور شد که حذف و نابودی فتنه تروریستی تکفیری داعش دستاوردی تاریخی و نعمتی خدادادی است که در سایه رهنمودهای حکیمانه و مقتدرانه مقام معظم رهبری و مجاهدت نیروهای مقاومت و مدافعان حرم به سرانجام رسید.
به گزارش ایرنا با حضور پر شور شهروندان شیعه و سنی غرب استان گلستان مراسم بزرگداشت شهید سرباز مهدی کلته که در حادثه تروریستی چالدران آذربایجان غربی به شهادت رسید درشهرستان گمیشان برگزار شد.
همچنین به مناسبت هفته بسیج و با حضور کمال غریبی معاون فرماندار گمیشان، علمای شیعه و سنی و نیز جمعی از مدیران و فرماندهان نظامی و انتظامی مراسم بزرگداشت شهید آبروی محله برای این سرباز شهید با برپایی خیمه عزا در منزل پدر شهید در شهر گمیش تپه استان گلستان با حضور گسترده و استفبال بی نظیر مردم این منطقه برگزار گردید.
در این مراسم همچنین با قرائت شعر و روایت خاطره یاد این شهید گرامی داشته شد و از صبر و استقامت خانواده این شهید قدردانی شد.
گمیشان با 80 هزار نفر جمعیت در شمال غربی استان گلستان واقع است، گلزار شهدای این شهرستان میزبان 67 شهید است.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر