کد خبر: 33729
A

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب: خوزستان نقش موثری در پیروزی جبهه مقاومت ایفا کرد

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب گفت: خوزستان با تقدیم 70 شهید در راه دفاع از حرم و حریم اهل بیت(ع) در سوریه و عراق نقش موثری در پیروزی جبهه مقاومت ایفا کرد.

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب: خوزستان نقش موثری در پیروزی جبهه مقاومت ایفا کرد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سردار احمد خادم سید الشهدا عصر چهارشنبه در نشست هماهنگی برگزاری مراسم پیروزی نیروهای مقاومت در سوریه و عراق در مقابل گروه های تکفیری و داعش اظهار کرد: خوزستان در مسیر دفاع از حرم اهل بیت(ع) 70 شهید و تعدادی جانباز تقدیم اسلام کرد به همین مناسبت برگزاری یک مراسم باشکوه برای گرامیداشت پیروزی جبهه مقاومت و قدردانی از رشادت های این دلاور مردان یکی از ضرورت ها است.
وی افزود: خوزستان در جبهه مقابله با کفر و تروریسم به تکلیف خود نسبت به اسلام عمل کرد و مسئولان استان نیز به خوبی از این رزمندگان حمایت کردند.
فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب ادامه داد: تقدیر از خانواده شهدا و جانبازان در این گردهمایی بزرگ یکی از برنامه های اصلی به شمار می رود.
وی بیان کرد: در این مراسم همزمان با هفته بسیج بوده که در آن از خانواده های مدافعان حرم تجلیل به عمل آمده و در حاشیه آن نیز برنامه های فرهنگی مطلوبی برگزار می شود.
سردار خادم سیدالشهدا تصریح کرد: همچنین برگزاری این مراسم در نقاط مختلف شهرستان اهواز نیز که چندین شهید را در این راه تقدیم کرده اند یکی دیگر از اقدامات تاثیرگذار است.
وی بیان کرد: برگزاری مراسم های مختلفی در گلزار شهدا و در سطح شهر نیز از دیگر برنامه هایی است که در دستور کار قرار گرفته است.
برگزاری این برنامه ها بی شک در ایجاد همبستگی بیشتر و تقویت روحیه انقلابی در بین اقشار مختلف مردم تاثیرگذار است و امید می رود بتوانیم این مراسم باشکوه را به بهترین شکل برگزار کنیم.
برپایی ایستگاه های صلواتی، تبلیغات محیطی توسط شهرداری، تبلیغات گسترده در صدا و سیمای مرکز استان ، برنامه ریزی برای تجلیل از خانواده های مدافع حرم، اجرای برنامه های فرهنگی و استقرار موکب های خدمت رسان از جمله مواردی بود که در این نشست بر ان تاکید شد.
مراسم جشن پیروزی جبهه مقاومت در سوریه و عراق روز یکشنبه در مصلی مهدیه اهواز برگزار می شود.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر