کد خبر: 33846
A

افزایش مناطق شهرداری اردبیل به 5 منطقه تصویب شد

شهردار اردبیل گفت: بر اساس نتایج حاصل از سرشماری سال 95 و ابلاغیه وزارت کشور مناطق شهرداری اردبیل از 4 منطقه به 5 منطقه افزایش می‌یابد.

افزایش مناطق شهرداری اردبیل به 5 منطقه تصویب شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حمید لطف ‌اللهیان در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل افزود: یکی از اقدامات مهم و حائز اهمیت شهرداری اردبیل در سال های اخیر تلاش برای افزایش مناطق شهرداری بود که این موضوع در دور پنجم شورای شهر اردبیل تحقق می‌یابد.
او تشریح کرد: با افزایش مناطق از چهار منطقه به پنج منطقه تسریع در خدمات‌رسانی به مردم در حوزه‌های مختلف را شاهد خواهیم بود.
وی بیان کرد: بر اساس نتایج حاصل از شرایطی برخوردار هستیم که مناطق شهری افزایش یابد و مطالعات محله‌ بندی و ناحیه ‌بندی برای تحقق هرچه سریع تر این موضوع انجام شده و پیگیر کارهای آغاز رسمی این موضوع از وزارت کشور هستیم.
شهردار اردبیل افزود: در راستای ناحیه ‌بندی افزایش مناطق شهرداری اردبیل اهتمام ویژه برای حفظ بافت تاریخی شهر اردبیل داشتیم که اقدامات موثری برای منطقه تاریخی و فرهنگی در شهر اردبیل انجام شده ولی به دلیل برخی مشکلات در برخی شاخص ها فعلا این موضوع امکان ‌پذیر نشده است.
لطف‌ اللهیان تصریح کرد: تلاش می‌کنیم که از ابتدای سال 97 منطقه پنج شهرداری اردبیل در قالب منطقه تاریخی و فرهنگی شهر به صورت مستقل برای ناحیه ‌ها و محلات خود خدمات فرهنگی و اجتماعی ارائه کند.
وی بیان کرد: وجود منطقه تاریخی و فرهنگی در شهر اردبیل با توجه به تمدن غنی این شهر و آوازه تاریخی آن از سال ها پیش مدنظر بوده که امیدواریم با افزایش مناطق شهرداری اردبیل بتوانیم راه‌اندازی منطقه ویژه تاریخی و فرهنگی شهر را شاهد باشیم .
شهر اردبیل بیش از 500 هزار نفر جمعیت دارد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر