کد خبر: 33938
A

جشن ویژه 1500 کودک کار و خیابان در فرهنگسرای بهمن برگزار شد

آیین بزرگداشت روز جهانی کودک با حضور یک هزار و 500 کودک کار و خیابان به همت سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران در فرهنگسرای بهمن برگزار شد.

جشن ویژه 1500 کودک کار و خیابان در فرهنگسرای بهمن برگزار شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، از روابط عمومی سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران، فاطمه راکعی مشاور امور بانوان شهردار تهران که روز پنجشنبه به نمایندگی از شهردار در بزرگداشت روز جهانی کودک مختص کودکان محروم و در معرض آسیب حضور داشت، در حاشیه این آیین گفت: موفقیت فردی و اجتماعی آینده سازان جامعه در گرو رعایت حقوق کودکان و نوجوانان و برنامه ریزی در راستای برنامه های غنی حمایتی و تربیتی برای این قشر از اجتماع است.
ﺭاﻛﻌﻲ افزود: تلاش های سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران در خصوص گسترش مراکز پرتو ستودنی است و امید است اولویت حمایت از کودکان این سرزمین، اولویت همه دستگاه های مسوول باشد.
بهاره آروین عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز در این آیین گفت: حضور در این جمع کودکان هر فردی را شگفت‌زده می‌کند، امیدوارم شهرداری از این مجموعه برنامه ها حمایت کند و از اینکه در جمع این کودکان هستیم خرسندیم.
محمدحسین لطیفی کارگردان سینما و تلویزیون نیز در این آیین از شور و نشاط کودکان کار و خیابان در جشن کودک ابراز خرسندی کرد و گفت: از اینکه بچه‌های کار را در چنین جمع صمیمانه‌ای می بینم، خوشحالم.
وی افزود: این برنامه اتفاق خوبی است و امیدوارم در تمام ایران‌زمین شاهد این اتفاق باشیم.
فلور نظری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون نیز به توضیح دوران کودکی پرداخت و اظهار کرد: امیدوارم با برنامه ریزی های هوشمند بتوانیم چنین برنامه های تاثیرگذاری را در حوزه کودک بیشتر کنیم و شاهد فرهنگ سازی بهتر و محیطی شاد برای کودکان در جامعه باشیم.
نظری روز جهانی کودک را بهترین دلیل برای پرداختن به کودکان کار و خیابان دانست و از شهرداری تهران برای برگزاری این جشن تقدیر کرد.
اجرای برنامه ویژه روز جهانی کودک توسط چهره های محبوب کودکان همچون محمد مسلمی از گروه «فیتیله ای ها» و «گروه رنگین کمان»، اجرای گروه موسیقی کودکان کار، برگزاری مسابقه های شاد و هیجان انگیز، اهدای دوچرخه به قید قرعه با مسابقه ویژه کودکان، اهدای هدایا به تمامی کودکان حاضر در مراسم از جمله برنامه های سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران برای آیین بزرگداشت روز جهانی کودک بود.
جشن روز جهانی کودک به میزبانی فاطمه راکعی مشاور امور بانوان شهردار تهران، رضا قدیمی مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران، افشین حبیب‌زاده، حسن خلیل آبادی و بهاره آروین (اعضای شورای اسلامی شهر تهران) و حضور هنرمندان و اساتیدی همچون دکتر غلامعلی افروز، محمدحسین لطیفی، محمد مسلمی، فلور نظری، زهرا سعیدی، جوانه دلشاد و ﻣﻬﺮﺩاﺩ ﺿﻴﺎیی و با حضور کودکان کار تحت پوشش مراکز پرتو شهرداری تهران در فرهنگسرای بهمن برگزار شد.
این جشن به دلیل تقارن روز جهانی کودک(8 اکتبر-16 مهرماه) با ایام سوگواری ماه محرم و صفر، با تاخیر از تاریخ جهانی و روز رسمی آن برگزار شد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر