کد خبر: 33945
A

امام جمعه تربت حیدریه:کارآمدی بسیج درتمام عرصه ها به اثبات رسیده است

امام جمعه تربت حیدریه گفت: شجره طیبه بسیج، نیرویی خودجوش و مردمی است که توانمندی و کارآمدی آن در تمامی عرصه ها به اثبات رسیده است.

امام جمعه تربت حیدریه:کارآمدی بسیج درتمام عرصه ها به اثبات رسیده است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حجت الاسلام محمدرضا عصمتی پنجشنبه در آیین غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدای بهشت عسکری به مناسبت هفته بسیج افزود: نابودی و محو غده سرطانی داعش در منطقه تنها نمونه کوچکی از این توانمندی و کارآمدی است.
وی گفت: از دیگر نشان های این کارآمدی بسیج را می توان در جهت گیری هایش برای نهادینه کردن ارزش های الهی و انسانی در همه عرصه ها و البته توام با بصیرت و اقتدار و عزت اشاره کرد.
عصمتی با بیان اینکه نیروی بسیج متعلق به قشر و گروه خاصی نیست بلکه به همه کسانی که دلداده خدا و دل در گرو انقلاب اسلامی دارند تعلق دارد، افزود: بسیجیان همچون ید واحد علیه ضد ارزش ها و تقویت ارزش های انقلاب و نظام اسلامی تلاش می کنند.
وی به شاخصه های بسیجیان در دوران انقلاب اشاره و اظهار کرد: مهترین ویژگی بسیجیان اخلاص و معنویت آنها است که در همه عرصه ها با تکیه بر همین عنصر توانستند در برابر سختی ها مقاومت کرده و جبهه استکبار را با شکست مواجهه کنند.
عصمتی گفت: صبر و مقاومت دیگر شاخصه ای است که در شجره طیبه بسیج موج می زند و این تشکل عظیم مردمی را از سایر تشکل ها متمایز دارد.
در این مراسم گلزار 200 آلاله سرخ بهشت عسکری تربت حیدریه توسط مسوولان نظامی و اداری، بسیجیان، خانواده معظم شهدا و ایثارگران عطر افشانی شد.
بالغ بر 70 هزار بسیجی در 30 حوزه مقاومت، 20 حوزه بسیج و 10 اقشار بسیج در تربت حیدریه فعالیت می کنند.
شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.
6121 /1744
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر