کد خبر: 34002
A

بسیج پدیده ای بی نظیر از افتخارات امام راحل برای تحقق اهداف اسلام است

امام جمعه چایپاره بسیج را پدیده ای کم نظیر، گره گشا و از افتخارات امام راحل(ره) خواند و گفت: باید روحیه بسیجی، انگیزه، شوق و تلاش را با هدف تحقق اهداف انقلاب و سربلندی و پیشرفت ایران اسلامی در بین جوانان و جامعه توسعه دهیم.

بسیج پدیده ای بی نظیر از افتخارات امام راحل برای تحقق اهداف اسلام است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حجت الاسلام رسول جمشیدی در خطبه های نمازجمعه این هفته چایپاره افزود: دشمن خصومت خود را از هر طرف تشدید کرده تا مقاومت برخاسته از تفکر انقلابی و اسلامی را در منطقه نابود کند اما جوانان و مردان مؤمن با دفع غده سرطانی تکفیری داعش، دشمنان را به زانو در آوردند و مفهوم روحیه بسیجی ما می‌توانیم را بار دیگر برای همه اثبات کردند.
وی گفت: سازمان مقاومت بسیج به عنوان یک مجموعه کارآمد، نمادی از بسیج عمومی مردمی است که وظایف حساس و مهمی برعهده دارد.
وی ادامه داد: سرانجام وعده فرمانده نیروی قدس مبنی نابودی داعش محقق شد و با مجاهدت رزمندگان جبهه مقاومت آخرین قرارگاه تحت سیطره این جنایت‌کاران منهدم شد تا بار دیگر همانند دوران جنگ تحمیلی قدرت نیروهای بسیج به نمایش گذاشته شود.
امام جمعه چایپاره با اشاره به اینکه یکی از حیاتی ترین وظایف بسیج، حفظ امنیت کشور است، اظهار کرد: شرکت پرشور در جنگ تحمیلی، نمونه برجسته ای از حضور موفق بسیج در صحنه امنیت ملی بوده است و اکنون نیز نیروهای بسیجی خود را در برابر تهاجم دشمنان خارجی و توطئه های داخلی آماده می سازند.
وی با اشاره به اینکه حضور پرشور مردم برای کمک به زلزله زدگان کرمانشاه نشانه درست نبودن ادعای غربی ها شد، بیان کرد: با توجه به تبلیغات گسترده دشمنان مبنی بر بی‌اعتمادی مردم به نظام و نهادهای مسئول در جمهوری اسلامی ایران، وقوع زلزله کرمانشاه خلاف این مطلب را ثابت کرد و دیدیم که مردم کشور با اتحاد برای تامین نیازها و حل مشکلات مردم این مناطق اقدام کردند.
وی ادامه داد: کمک های مردمی برای نجات حادثه دیدگان نشان داد که روحیه همکاری و همدلی و اعتماد به نظام در بین مردم بیش از پیش وجود دارد.
به گزارش ایرنا چایپاره یکی از شهرستان های شمالی آذربایجان غربی است و با مساحتی حدود 940 کیلومتر مربع در شمال شهرستان خوی قرار دارد و حدود 28 هزار نفر جمعیت شهری را در خود جای داده است.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر