کد خبر: 34024
A

امام جمعه ملکشاهی: مبارزه علیه استکبار جهانی نیازمند تفکر و اراده بسیجی وار است

امام جمعه ملکشاهی با بیان اهمیت جایگاه نهاد مقدس بسیج در سطوح مختلف نظام گفت: مبارزه دائم و مستمر علیه استکبار جهانی نیازمند تفکر و اراده بسیجی وار است.

امام جمعه ملکشاهی: مبارزه علیه استکبار جهانی نیازمند تفکر و اراده بسیجی وار است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حجت الاسلام سید عبدلله امینی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر ارکواز با اشاره به هفته بسیج و فرمایشات مهم مقام معظم رهبری در ترسیم نقشه راه بسیج اظهار کرد: تشکیل بسیج با تفکر انقلابی و عمل جهادی حاصل اندیشه های ناب معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) بود که این نهال به دست ایشان غرس شد و به دست فرزند ایشان امام خامنه ای آبیاری و تنومند شده است.
وی افزود: بسیج سه جنبه مهم دارد اولین جنبه بسیج ولایتمداری است، با اعتقادات مکتب اسلام و انقلاب عجین شده است.
امام جمعه ملکشاهی جنبه دوم بسیج را حفظ نظام و انقلاب از هرگونه تهدید نظامی یا فرهنگی برشمرد و تاکید کرد: حسب فرمایش مقام معظم رهبری رعایت تقوای الهی، بصیرت داشتن، جناحی عمل نکردن، هم افزایی که مظهر مردم سالاری دینی است از شاخصه های مهم بسیجیان است.
حجت الاسلام امینی جنبه سوم بسیج را کمک به مردم هنگام بروز بلا و حوادث غیر مترقبه دانست که همه این شاخصه ها در اساسنامه بسیج مستضعفین آمده است.
وی با اشاره به نقش بی بدیل سردار سلیمانی و مدافعان حرم در نابودی گروه تکفیری داعش یادآور شد: امروز سردار سرافراز اسلام و انقلاب حاج قاسم سلیمانی مانند خورشیدی در جهان اسلام می تابد و کمتر کسی است که در مقابل این فرزند رشید اسلام و انقلاب سر فرود نیاورد .
امام جمعه ملکشاهی علت این توفیق بزرگ را اول ولایتمداری این بزرگواران دانست و دوم اینکه اینان هرگز به دنبال اسم و نام و شهرت و منیت نبوده و در حقیقیت مهمترین شاکله تفکر بسیجی ولایتمداری، خود ندیدن و حضور موثر در جبهه های نبرد سخت و نرم علیه استکبار است.
وی افزود: یکی از برکات نابودی داعش اینست که همه مسلمانان چه شیعه و چه سنی با همه فرق و انشعابات شان حول محور محبت اهل بیت علیهم السلام گرد آمدند و این نشان می دهد سلفیت و گروه های تکفیری در یک جنبه اشتراک دارند و آن دشمنی با خاندان رسول الله صل الله علیه و آله است و همه مبارزان و مجاهدانی که با این شجره خبیثه مبارزه کردند نیز در یک جنبه اشتراک دارند و آن حب اهل بیت علیهم السلام است .
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر