کد خبر: 34027
A

خطیب جمعه ایلام: بسیج گره گشای بحران های کشور پس از انقلاب بوده است

خطیب موقت جمعه شهر ایلام گفت: نهاد مقدس و انقلابی بسیج در مقاطع و بحران های پس از پیروزی انقلاب همواره گره گشای مشکلات کشور بوده است.

خطیب جمعه ایلام: بسیج گره گشای بحران های کشور پس از انقلاب بوده است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حجت‌ الاسلام شمس الله سراج در خطبه های نماز جمعه شهر ایلام اظهار کرد: بسیجیان با اخلاص همیشگی خود در عرصه های مختلف حضور یافته و توانسته اند منشا خدمات شایان توجهی برای رفع تنگناهای پیشروی مردم و بویژه اقشار مستضعف و محروم جامعه باشند.
وی افزود: شجره طیبه بسیج که با فرمان تاریخی امام امت (ره) تشکیل شده روز به روز پرتوان تر به فعالیت خود ادامه داده و با وجود توطئه های دشمنان برای خدشه بر این نهاد انقلابی شاهد تاثیرگزاری آن در روند رو به رشد کشور هستیم.
خطیب جمعه ایلام تاکید کرد: امروز نیز در عرصه اقتصاد مقاومتی هرگاه به بسیج نیروها تکیه کرده ایم توانسته ایم مشکلات را یکی پس از دیگری مرتفع کنیم و بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب برای تحقق اقتصاد مقاومتی و قطع وابستگی به بیگانگان باید این رویکرد را توسعه و بسط بدهیم.
سراج یادآور شد: حلقه ‌های صالحینی که در بسیج شکل ‌گرفته در جامعه منشاء خیر و برکت است، به ‌عنوان فردی که در این حلقه‌ها حضور داشته و از نزدیک در جریان امور هستم این حلقه‌ها در دانشگاه و مدارس و در بین اقشار مختلف مردم منشاء تحول بسیاری بوده اند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز شهادت امام حسن عسگری (ع) و آغاز امامت امام عصر (عج) اشاره کرد و افزود: کسی نمی‌ تواند وقت ظهور را تعیین و مشخص کند ، ورود به این نوع موضوعات غلط است ، امیدواریم بزودی شاهد ظهور عدالت گستر امام زمان (عج) در عالم باشیم.
امام جمعه موقت ایلام در بخش پایانی سخنان خود به افزایش قیمت نان در کشور پرداخت و گفت: با توجه به اینکه قوت اصلی مردم استان نان است امیدواریم مسئولان تمهیدات لازم برای رفاه حال مردم ایلام را بیاندیشند
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر