کد خبر: 34059
A

داعش برای 30 سال ناامنی در منطقه طراحی شده بود

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرزگفت: مستکبران غربی داعش را طراحی کردند تا به مدت 30 سال در منطقه به خصوص در کشورهای اسلامی ایجاد ناامنی کنند، اما با اتحاد مسلمانان این گروه متلاشی و جبهه مقاومت پیروز شد.

داعش برای 30 سال ناامنی در منطقه طراحی شده بود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سردار یوسف مولایی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته کرج ضمن تبریک پیروزی جبهه مقاومت و هفته بسیج، گفت: در دنیا برای گروه های تروریستی و چریکی میلیاردها دلار سرمایه گذاری می کنند تا امنیت مردم را به مخاطره بیندازند و به اهدف قدرت طلبانه خودشان در دنیا دست یابند که یکی از این موارد در سوریه و عراق دیده شد.
وی با اشاره به اینکه در حمله به کشورهای سوریه و عراق طی شش و سه سال گذشته 15 میلیون انسان کشته و مجروح شدند، اظهار کرد: میلیاردها دلار آسیب و خسارت نیز به این مناطق زدند تا به اسلام ضربه بزند و امنیت خاورمیانه به ویژه ایران را به مخاطره بیندازند.
وی بیان کرد: برای گروه داعش یک نقشه طراحی کرده بودند که از غرب آسیا شروع می شد و تا شرق آسیا ادامه داشت.
وی تصریح کرد: در این نقشه خطر همه کشورها را تهدید می کرد و ایران که تا نزدیکی مرز و حتی تا سه کیلومتری ایران هم آمده بودند اما با هوشیاری نیروهای جان برکف کشور و لطف الهی موفق نشدند.
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز به اهداف تشکیل این گروه های تروریستی پرداخت و افزود: اهدافشان بسیار خطرناک بود چون می خواستند بین مسلمانان جنگ به راه بیندازند و به داخل ایران نفوذ کنند و امنیت ایران را از بین ببرند که به همت مردان بزرگی چون شهدا و رزمندگان مدافع حرم به فرماندهی سپاه قدس و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب این نقشه دشمن نقش بر آب شد و جبهه مقاومت پیروز میدان شد.
سردار مولایی در بخش دیگری از سخنانش به هفته بسیج و رشادت های این نیروی مردمی در دوران دفاع و پس از آن اشاره و خاطر نشان کرد: بسیج در عرصه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصاد مقاومتی طلایه داراست چون در این بخش ها بسیج ماموریت دارد.
وی گفت: در سالجاری برای بسیج البرز 4 محور فعالیتی در حوزه خدمات اجتماعی، اقتصاد مقاومتی ، ایجاد امنیت و فضای مجازی مشخص شده است که در اجرای هر کدام از آن از توانمندی و مشارکت مردم در مناطق استان بکار گرفته می شود زیرا اقدامات بسیج رویکردی مردم محور دارد.
وی با بیان اینکه در 10 نقطه کم برخوردار استان البرز یک مجموعه اقدامات فرهنگی ، سازندگی و تربیتی پیش بینی و در حال اجراست، ادامه داد: 2 دهستان در نظرآباد و اشتهارد البرز پایلوت ویژه برنامه های جهادی، فرهنگی و تربیتی شده است.
وی گفت: برنامه های سپاه استان البرز با محوریت مسجد برنامه ریزی، تدوین و اجرایی شده است تا مردم از فضای معنوی مسجد بهره ببرند.
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز افزود: در قالب برنامه های بسیج در مساجد استان همه خدمات به صورت رایگان به مردم حتی در بخش بهداشتی ارائه می شود.
سردار مولایی تصریح کرد: با مشارکت کمیته امداد و بهزیستی 400 دستگاه واحد مسکونی برای محرومان در مناطق حاشیه ای شهرهای البرز و 2 دهستان نظرآباد و اشتهارد ساخته می شود.
وی اضافه کرد: در بخش خدمات ایمنی نیز طرح گشت شبانه با مشارکت مردم در قالب محله محور در دستور کاری قرار گرفته است.
وی بیان کرد: در حوزه اقتصاد مقاومتی گروه های جهادی سپاه به دنبال گسترش دوره های آموزشی و ترویجی برای خانواده های بی بضاعت و حمایت از تولید هستیم تا زمانی که افراد به خود اتکایی مالی برسند.
وی تاکید کرد: بسیج نقطه امید برای خدمات ، ایجاد امنیت و پاسخگویی به همه تهدیدها علیه ایران اسلامی است.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر