کد خبر: 34158
A
احمد صفری نماینده کرمانشاه:

دولت آمار دقیقی از تعداد کشته های زلزله استان کرمانشاه ندارد/ فقط در روستاهای شهرستان سرپل ذهاب 216 نفر فوت شده اند

احمد صفری نماینده کرمانشاه در مجلس دهم:هنوز آمار دقیقی از تعداد فوت شدگان زلزله استان کرمانشاه وجود ندارد خود دولت هم آمار دقیقی از تعداد کشته های زلزله استان کرمانشاه ندارد.الان گروهی از معلمان روستاهای آسیب دیده در حال گرفتن آمار تعداد کشته ها ،روستا به روستا هستند.تنها در روستاهای شهرستان سرپل ذهاب 216 نفر فوت شده اند.

 دولت  آمار دقیقی از تعداد کشته های زلزله استان کرمانشاه ندارد/ فقط در روستاهای شهرستان سرپل ذهاب 216 نفر فوت شده اند

دیده بان ایران: نماینده مردم کرمانشاه در مصاحبه با کردپرس با اشاره به آخرین آمار تعداد کشته های زلزله کرمانشاه ،گفت:خود دولت هم آمار دقیقی از تعداد کشته های زلزله استان کرمانشاه ندارد.

نماینده مجلس دهم ادامه داد:الان گروهی از معلمان روستاهای آسیب دیده در حال گرفتن آمار تعداد کشته ها ،روستا به روستا هستند.تنها در روستاهای شهرستان سرپل ذهاب 216 نفر فوت شده اند.

وی افزود:1800 روستای منطقه آسیب دیده اند که برخی سی درصد و برخی صددرصد تخریب شده اند و نزدیک 150 روستا بصورت کلی ویران شده است.

صفری با اشاره به کمک های رسیده به زلزله زدگان ،خاطرنشان کرد:کمک های رسیده کفاف وضعیت زلزله زدگان را نمی دهد به همین خاطر باید یک عزم ملی برای کمک به حادثه دیدگان به وجود آید.

نماینده کرمانشاه با اشاره به وضعیت مسکن مهرهای مناطق حادثه دیده،توضیح داد:کسی که مسکن مهری خریداری کرده و در حال حاضر ماهی سیصد هزار قسط می دهد چگونه می تواند قسط دیگری برای بازسازی پرداخت کند.دولت باید تمهیدات کارگشایی در نظر بگیرد با این شرایط زندگی بر مردم غیرقابل تحمل می شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر