کد خبر: 34170
A

کارگاه فرزند پروری در جزیره قشم برگزار شد

مشاور امور بانوان و خانواده سازمان منطقه آزاد قشم گفت: کارگاه تربیت مربی روانشناسی برای 40 تن از روانشناسان و معلمان قشم با هدف توانمندسازی آنان در بحث 'فرزندپروری' در این جزیره برگزار شد.

کارگاه فرزند پروری در جزیره قشم برگزار شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، میترا مشرقی مقدم روز شنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: این اقدام با اهمیت پرورش و تعالی استعدادهای بانوان در سطح جزیره و ارزیابی های فنی و‌ کارشناسی برای نیاز سنجی بانوان تمامی روستاها و ‌شهرهای جزیره قشم انجام شد.
وی افزود: پیش از این بانوان فارق التحصیل قشمی با مدرک های کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته روانشناسی در 67 روستای جزیره شناسایی و فُرم های ارزیابی برای حضور در این کارگاه علمی تکمیل شده بود.
مشرقی مقدم تصریح کرد: شرکت کنندگان در این کارگاه آموزشی از شهرهای قشم، درگهان، سوزا و روستاهای گوری، هُلر، باسعیدو، دولاب، تولا، گورزین، پی پُشت، کووه ای، توریان و چاهو غربی حضور داشتند.
وی افزود: کارگاه دو روزه تربیت مربی کودک و نوجوان با عنوان 'افزایش جُرات و اعتماد به نفس کودکان و کاربرد اصول رفتاری در کلاس و اصول حل تعارض با نوجوان' طی روزهای پنجشنبه و جمعه (دیروز) با حضور مدرسان برجسته کشوری برگزار شد و شرکت کنندگان گواهینامه رسمی پایان دوره با تأیید دانشگاه تهران دریافت می کنند.
شهرستان قشم شامل جزیره های قشم، هرمز، هنگام و لارک با حدود 150 هزار نفر جمعیت در جنوب استان هرمزگان واقع است.
7500 / 6048
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر