کد خبر: 34217
A

استاندارفارس: تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان با جدیت دنبال می شود

استاندار فارس گفت: روند ساخت و تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس این استان با سرعت و جدیت بیشتری دنبال خواهد شد.

استاندارفارس: تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان با جدیت دنبال می شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، اسماعیل تبادار شنبه در جلسه شورای هماهنگی دفاع مقدس استان فارس در شیراز، از تمام دستگاه های اجرایی و خدمات رسان از جمله شورا و شهرداری شیراز خواست که همکاری خود با مجموعه بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس برای تکمیل هرچه سریعتر این مجموعه را بیشتر کنند.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه یکی از موانع در جریان اجرای این پروژه بحث زمین ها و واحدهای تجاری مجاور است لذا جا داشت که هم شهردار و هم چند تن از اعضای شورا نیز در جلسه شورای هماهنگی دفاع مقدس حضور می یافتند تا برای رفع این مشکل با این 2 مجموعه هماهنگی لازم انجام می شد.
استاندار فارس گفت: باید تکلیف این زمین و واحدهای تجاری با رعایت حقوق مالکان آن مشخص شود و کار با سرعت بیشتری پیش رود.
تبادار افزود: انجام برخی فعالیت ها و اجرای برخی پروژه ها در ارتباط با دفاع مقدس هم جهت با فعالیت های فرهنگی و گردشگری خواهد بود و تاثیر بسیاری بر تقویت گردشگری استان خواهد داشت.
وی اظهار کرد: هم اینک مرکز فرهنگی دفاع مقدس در یک پهنه پنج هکتاری در حال اجرا است که ابتدا باید این مجموعه به طور کامل اجرا و تکمیل شود و سپس نسبت به توسعه و گسترش آن اقدام کرد.
او ادامه داد: در گام نخست و با هداف همکاری و سرعت بخشیدن به روند تکمیل و بهره برداری از این پروژه، استانداری فاری مبلغ 15 میلیارد ریال به این امر اختصاص خواهد داد.
مرکز فرهنگی دفاع مقدس فارس در محل سابق میدان تره بار شیراز در حال ساخت است که هنوز برخی مغازه های میوه فروشی مجاور این مرکز فرهنگی است.
عملیات ساخت این مرکز از سال ۷۹ در فضایی به وسعت ۱۴۰ هزار متر مربع آغاز شد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر