کد خبر: 34280
A

فرماندار بجنورد: هیچ کس حق افزایش قیمت نان را بدون مجوز ندارد

فرماندار شهرستان بجنورد با بیان اینکه افزایش قیمت نان توسط کارگروه آرد و نان استان ابلاغ خواهد شد گفت: هیچ کس بدون ابلاغ این کارگروه حق افزایش قیمت نان را ندارد.

فرماندار بجنورد: هیچ کس حق افزایش قیمت نان را بدون مجوز ندارد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، محمود ثمینی روز شنبه در نشست شورای اداری شهرستان بجنورد اظهار کرد: بحث افزایش نرخ نان بر اساس دستورالعمل از کشور به کارگروه آرد و نان استان اختیار و مجوز داده شده است تا سقف 15درصد با تایید این کارگروه می توانند افزایش قیمت داشته باشند.
وی افزود: این امر در راستای حمایت از تولید، صیانت از فعالیت های اقتصادی ارتقای کیفیت نان و واقعی سازی قیمت ها انجام خواهد شد اما هیچ کس بدون ابلاغ کارگروه آرد و نان استان حق تغییر قیمت ها را ندارد.
فرماندار شهرستان بجنورد ضمن گرامی داشت هفته وقف اظهار کرد: این امر مهم باید در جامعه نهادینه شود و همچنین وقف و درآمد حاصل از آن باید جهت داده شود تا مشکلات و چالش هایی که در جامعه وجود دارد از این محل برطرف شود.
وی افزود: در برخی موارد قانون برای کمک وجود ندارد و به نوعی دست مسئولان بسته است که باید از کمک های مردمی و وقف استفاده کنیم و برای رفع مشکل و چالش تلاش کنیم.
وی افزود: هم اکنون باید مسائل و مشکلات جامعه شناسایی شود و وقف ها و درآمد حاصل از آن نیز باید با مشاوره و راهنمایی به آن سمت جهت داده شوند.
فرماندار شهرستان بجنورد از دستگاه های اداری خواست تا راهنما و مشاور خوبی در این زمینه باشند و مسایل و مشکلات مربوط به اداره و سازمان خود را اطلاع رسانی و وقف را به سمت نیاز های روز هدایت کنند.
ثمینی در بخش دیگری از سخنانش بر حرکت در راستای آمایش سرزمین تاکید کرد و گفت: کار ها و اقدامات باید همسان سازی شود و در مسیر درست حرکت کند.
وی بر رفع مشکل مردم و پاسخگو بودن به آنان تاکید کرد و افزود: تا زمانی که قانون نشکند در جهت کار راه اندازی مردم تلاش خود را بکار ببرید.
فرماندار شهرستان بجنورد بر رعایت حقوق شهروندی نیز اشاره ای کرد و اظهار کرد: شهروندان باید از حقوق خود آگاه باشند و همچنین باید آنان را به این حقوق آشنا کنیم.
ثمینی از کمک مردم و دستگاه های اجرایی برای کمک به مردم زلزله زده کرمانشاه نیز تقدیر کرد و افزود: مردم آنچنان برای خونگیری به پایگاه انتقال خون مراجعه کردند که به سرعت نیاز ها رفع شد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر