کد خبر: 34321
A

جلسه بررسی مشکلات و مسائل حوزه شهری سنندج برگزار شد

سنندج – ایرنا - اعضای شورای شهر سنندج با هدف بیان دغدغه ها و مشکلات این شهر با معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان دیدار کردند.

جلسه بررسی مشکلات و مسائل حوزه شهری سنندج برگزار شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، معاون عمرانی استاندار کردستان روز شنبه در این نشست گفت: سنندج دیگر به لحاظ فیزیکی امکان توسعه ندارد و به همین دلیل طی 40 تا 50 سال آینده توسعه این شهر به شکل منفصل اتفاق می افتد و به همین دلیل مهم است که اکنون در نواحی منفصل این شهر چگونه عمل شود.
امیر قادری افزود: باید موضوع بازآفرینی در شهر سنندج از سوی شهرداری بیش از گذشته جدی گرفته شود و این یک ضرورت برای امروز شهر سنندج به شمار می رود.
وی در ادامه با تأکید بر اینکه پیاده راه سازی در شهر سنندج باید حتما انجام شود، گفت: در این پیاده راه می توان از اتوبوس های برقی و یا وسایلی نظیر آن به شکلی منظم برای جابجایی افراد نیز استفاده کرد.
قادری افزود: در صورتی که سازوکارهای لازم برای اجرای این پیاده راه فراهم شود، می تواند برای آینده شهر سنندج و توجه به بعد انسان مداری در شهرهای ما بسیار مهم باشد.
معاون عمرانی استاندار کردستان در خصوص اراضی قولنامه ای نیز گفت: این هنر شورا و شهرداری است که سازوکاری برای حل مسئله اینگونه اراضی فراهم کند.
قادری در ادامه با اشاره به لزوم توسعه آرامستان بهشت محمدی سنندج گفت: به دنبال این هستیم تا کار روکش آسفالت این مسیر و نیز مسیر حسن آباد سنندج را به سرانجام برسانیم.
وی اظهار کرد: حضور سرمایه گذار مستلزم تسهیلگری و وجود دید باز از سوی شورا و شهرداری است و سرمایه گذار زمانی ورود می کند که منافعش تأمین شود.
معاون استاندار کردستان با تأکید بر اینکه سرمایه گذاران باید اهلیت لازم برای کار را داشته باشند، افزود: دولت در استان و بویژه معاونت عمرانی آماده کمک همه جانبه در این راستا است.
قادری همچنین بر ضرورت پرهیز از استخدام های بی ضابطه در شهرداری های شهرهای استان کردستان تأکید کرد.
در این جلسه اعضای شورای شهر به بیان برخی از مهمترین مشکلات و دغدغه های شهر سنندج پرداختند و رئیس شورا نیز از تلاشها و حمایت های معاون عمرانی استاندار از این شورا و شهرداری سنندج تقدیر و تشکر کرد.
6108
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر