کد خبر: 34342
A

شهادت طلبی و اعتقاد به امام زمان باعث رشد شیعه شده است

جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت : در مکتب تشییع عامل هایی همچون شهادت طلبی و اعتقاد به امام زمان ( عج ) باعث رشد شیعه شده است .

شهادت طلبی و اعتقاد به امام زمان باعث رشد شیعه شده است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سرهنگ حسین محمد رضایی شامگاه شنبه در اولین یادواره شهدای منتخب حوزه سردار شهید جعفر نوروزیان با محوریت 6 شهید ترور ساختمان بسیج ( طام پلا ) شهرستان قائمشهر که در مسجد حجتیه صبوری برگزار شد ، افزود : در طول حیات تشییع ، دشمنان به خاطر ترس و واهمه نسبت به شیعه تلاش زیادی برای ضربه زدن به مسلمان به کار گرفته اند.
وی با بیان اینکه شیعه غیور ، حقیقت طلب ، نفوذ ناپذیر و پایبند به اعتقادات خود است ، گفت : این ها عامل هایی بوده است تا دشمنان به صورت خبیثانه کارهایی را انجام دهند تا شیعه رشد پیدا نکند اما امروزه همچنان شاهد رشد پیدا کردن شیعه هستیم .
جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران تاکید کرد : هم اکنون شاهد هستیم که تعداد افرادی که به مکتب شیعه افزوده می شوند روز به روز در حال افزایش است و حتی در راهپیمایی اربعین حسنی بالغ بر 20 میلیون نفر حضور پیدا کرده اند.
محمد رضایی با اشاره به اینکه یکی از مهم ترین عامل در مکتب تشییع اعتقادات مردم به ظهور امام مهدی ( عج ) است ، گفت که یعنی شیعه اعتقاد و امید به آینده دارد که قطعا با ظهور امام زمان ( عج ) روزی تمام ناهنجاری ها و جاهلیت ها تمام خواهد شد.
وی با بیان اینکه عامل دیگر روحیه شهادت طلبی مسلمانان است ، افزود : در مکتب تشییع شهادت عامل رفیعی دارد که به خاطر این 2 جایگاه است که شیعه رشد پیدا کرده است .
جانشین فرمانده سپاه مازندران با تاکید براینکه دشمن تمام سعی و تلاش خود را می کند تا شهادت طلبی در بین شیعه جای خود را به رفاه طلبی دهد ، بیان کرد : دشمن تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا این امر محقق نشود ، اما شیعیان روحه شهادت طلبی را پایان خط خود نمی داند و آن را ادامه خواهند داد.
محمد رضایی همچنین پیروزی بزرگ رزمندگان جبهه مقاومت که با ان فتح بزرگ دل مسلمانان را شاد کرده اند تبریک گفت و افزود : امیدواریم این مقدمه ای برای پیروزی اسلام در کل دنیا باشد تا ظلم و ستم در همه دنیا ریشه کن شود.
شهرستان قائمشهر بیش از یک هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است .
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر