کد خبر: 34344
A

همایش بزرگداشت چهارم آذرماه 1365روز مقاومت مردم اندیمشک برگزار شد

همایش بزرگداشت سالروز چهارم آذرماه سال 1365 روز ایستادگی و مقاومت مردم اندیمشک برگزار شد.

همایش بزرگداشت چهارم آذرماه 1365روز مقاومت مردم اندیمشک برگزار شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی در این همایش که در سالن شهدای معلم این شهر برگزار شد گفت:4 آذر ماه 1365 روز مقاومت مردم اندیمشک و در واقع متعلق به کل کشور است.اندیمشک در چهارم آذر به خود بالید و ایستاد تا اقتدار ولایت و ارزش های انقلاب باقی بماند، ایران باید بداند در چهارم آذر ماه این مردم چه رشادت هایی انجام داد.
فریدون حسنوند بیان کرد:در چهارم آذر ماه دشمن اهداف مختلفی را دنبال می کرد و به همین دلیل بخش های مختلف شهر را با 54 هواپیما به مدت یک ساعت و چهل دقیقه بمباران کرد.
وی با تشریح جزییات این حادثه تلخ تاریخی و مقاومت مردم افزود: پیکرهای پاک و مطهر شهدای این حماسه بزرگ و مردمی در خیابان های شهر، قیامت را به تصویر کشیدند.
نماینده اندیمشک گفت: با موافقت شورای انقلاب فرهنگی، مراحل ثبت این روز بزرگ مردمی در تقویم و به نام روز مقاومت اندیمشک تسریع و این حماسه به زودی و با پیگیری های صورت گرفته در تقویم ثبت و ماندگار می شود.
رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود:خط آهن و مسیر های ارتباطی در پشتیبانی از جبهه های نبرد حق علیه باطل و تامین نیازهای رزمندگان اسلام، یگان های نظامی و مخابراتی در این شهر از جمله علت هایی است که اندیمشک را به عنوان یک هدف مهم نظامی برای صدام معرفی کرده بود.
امام جمعه اندیمشک هم گفت : امروز ،روز بزرگ و ارزشمندی در تاریخ کشور و مقاومت ملت اسلامی است.
حجت الاسلام سید مصطفی حسینی نوری افزود:مردم اندیمشک در چهارم آذر مقاومت کردند و کارنامه بسیار درخشان ارائه ادند که این خود مسئولیت مدیران را برای خدمت به مردم این شهرستان سنگین تر می کند.
امام جمعه اندیمشک خاطرنشان کرد: امروز در سنگری دیگر باید با حمایت از نظام اسلامی و ولایت در مقابل دشمن ایستادگی کرد که ادامه راه شهدای چهارم آذر است.
در این همایش بزرگ با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی ، یاد و خاطره 300 شهید روز مقاومت مردم اندیمشک گرامی داشته شد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر