کد خبر: 34396
A

عامل ناامنی در شهرستان عنبرآباد دستگیر شد

جانشین انتظامی شهرستان عنبرآباد از دستگیری عامل تیرندازی به سمت ماموران شرکت توزیع نیروی برق و ایجاد ناامنی، توسط پلیس امنیت عمومی این فرماندهی انتظامی خبر داد.

عامل ناامنی در شهرستان عنبرآباد دستگیر شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، از پایگاه خبری پلیس، سرگرد حیدر رفیعی اظهار کرد: در پی شکایت کارکنان اداره برق شهرستان مبنی بر اینکه فردی شرور در یکی از مناطق حوزه استحفاظی با اقدامات شرارت آمیز و اخلال در نظم و امنیت عمومی از طریق تیراندازی و تهدید با سلاح مانع از انجام کار ماموران اداره برق در حین انجام وظیفه شده است، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.
رفیعی تصریح کرد: ماموران با انجام یکسری اقدامات فنی و اطلاعاتی از محل سکونت این شرور در یکی از محلات شهرستان با خبر شدند و پس از هماهنگی قضایی با مقام قضایی محل اختفای شرور را شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی وی را دستگیر کردند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه از متهم یک قبضه سلاح ممنوعه کشف شده است افزود: تحقیقات از شرور مذکور در خصوص سایر جرایم ارتکابی در حال انجام است و متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانون تحویل مراجع قضایی شد.
جانشین انتظامی شهرستان عنبرآباد در پایان ضمن تشکر و قدردانی از دستگاه قضایی شهرستان در همراهی و همدلی با پلیس خاطرنشان کرد: پلیس و دستگاه قضا هرگز به مخلان نظم و امنیت عمومی اجازه عرض اندام نداده و با تمام کسانی که بخواهند به هر نوعی آسایش مردم را به مخاطره بیندازند برخورد قاطع و قانونی خواهند کرد.
شهرستان عنبرآباد در فاصله 260 کیلومتری جنوب کرمان قرار دارد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر