کد خبر: 34409
A

وحدت کلید عزت و سربلندی اسلام در برابر دشمنان است

نماینده ولی فقیه درسپاه نینوا گلستان با اشاره به نزدیک بودن هفته وحدت و تبریک میلاد رسول مکرم اسلام (ص) گفت: امروز وحدت و یکپارچگی کلید عزت و سربلندی اسلام در برابر دشمنان است.

وحدت کلید عزت و سربلندی اسلام در برابر دشمنان است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حجت الاسلام جعفر رعایتی در یادواره سه شهید روستای 'سارجه کر' از توابع بخش مرکزی گنبدکاووس، اظهارکرد: دشمنان اسلام و انقلاب همواره با توطئه های مختلف به دنبال برهم زدن وحدت بین شیعه و سنی هستند.
وی با بیان اینکه امریکا و اسرائیل دشمن اصلی امت اسلام هستند و این دشمنی همیشه ادامه داد، افزود: یکی از دلائل ایجاد گروهک های تکفیری نیز جلوگیری از نفوذ اسلام و مقابله با وحدت امت اسلامی است.
حجت الاسلام رعایتی اضافه کرد: امریکا اکنون با جنگ نرم به دنبال ضربه زدن به انقلاب، جلوگیری از پیشرفت علمی و نیز جلوگیری از نفوذ انقلاب اسلامی در دیگر کشورهای جهان است.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی و بویژه شهدای دوران دفاع مقدس، تصریح کرد: شهیدان با نثار خون خود عزت و سربلندی را برای ملت ایران به ارمغان آوردند.
نماینده ولی فقیه درسپاه نینوا گلستان؛ ایمان و اخلاص و ولایتمداری را دو ویژگی شهیدان دانست و گفت: امروز همه وظیفه داریم پیرو راه شهیدان و منویات رهبری باشیم و با وحدت و یکپارچکی در برابر توطئه های دشمنان بایستیم.
گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است، این شهرستان میزبان افزون بر 500 شهید والامقام است.
/
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر