کد خبر: 34418
A

شکست داعش نشان داد ایران قادر است بر دشمنان در هر منطقه ای غلبه کند

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه داعش برای براندازی انقلاب اسلامی و تحت فشار قرار دادن آن از سوی استکبار و صهیونیسم تشکیل شد، گفت: شکست این گروه تکفیری در محل تشکیل حکومت و قدرت نشانه اقتدار ایران برای دفاع از اسلام و انقلاب است.

شکست داعش نشان داد ایران قادر است بر دشمنان در هر منطقه ای غلبه کند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، آیت الله سید محمدحسینی شاهرودی روز یکشنبه در تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان سنندج که با عنوان شکوه مقاومت همزمان با آخرین روز از هفته بسیج در سالن آزادی برگزار شد، اظهار کرد: استکبار جهانی با تشکیل گروه تکفیری داعش می خواست علیه ایران وارد جنگ نیابتی شود اما با قدرت ایمان و وحدت مسلمانان این توطئه خنثی و عنصر داعش به گورستان تاریخ سپرده شد.
به گفته وی، خداوند متعال خود در قرآن کریم وعده داده که اگر جامعه ای در برابر ظلم و ظالمان ایستادگی کند کمک های الهی شامل حال آنان می شود و این گفته در مبارزه امت اسلامی با گروه تکفیری داعش به وضوع نمایان است.
وی با بیان اینکه فرهنگ بسیجی در مقابله با داعش مهمترین بعد پیروزی امت اسلامی است که در آن بسیاری از گروه ها و نهادهای بسیج از جمله حزب الله، انصارالله، بدریون، حیدریون، فاطمیون و زینبیون از لبنان، سوریه، عراق و ایران با هم متحد شدند، افزود: این اتحاد در چند سال گروه تکفیری داعش و حامیانش را شکست داد.
نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به جایگاه و اهمیت بسیج در دین اسلام یادآور شد: بسیج فرهنگی جهادی در برابر ظلم و ارائه خدمات بیشتر به جامعه است که در اسلام بر آن تاکید شده است.
آیت الله حسینی شاهرودی ادامه داد: اهمیت بسیج زمانی بیشتر نمایان می شود که امام راحل به عنوان پایه گذار آن در انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان فرمانده این نهاد عضویت در آن را یک افتخار می دانند.
وی با بیان اینکه وحدت امت اسلامی روی دیگر پیروزی اسلام در برابر جریان تکفیری داعش است، گفت: این گروه از جانب قدرت های جهان برای بر اندازی اسلام به حرکت در آمده بود اما امت اسلامی نشان داد که می توانند با وحدت خود بزرگترین قدرت ها را به زانو در آورند.
فرمانده سپاه ناحیه سنندج نیز در این آیین با بیان اینکه بسیج از بهترین فرزندان انقلاب اسلامی است، افزود: این فرزند هم اکنون به عنوان بازوی قدرتمند برای مقابله با توطئه های دشمنان تبدیل شده است.
سرهنگ عیسی رحیمی زاده اضافه کرد: بسیج در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی از آزمایش های گسترده پیروز خارج شده و نیروهای آن تحت هدایت های رهبر معظم انقلاب در هر جایی که دشمن علیه انقلاب توطئه کند آماده جانفشانی هستند.
این آیین با حضور جمعی بسیجیان شهرستان سنندج به مناسبت پنجم آذر سالروز صدور فرمان رهبر کبیر انقلاب مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفان برگزار شد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر