کد خبر: 34441
A

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج): بسیج ادارات برای برطرف شدن مشکلات مردم پیش قدم باشند

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان از بسیجیان ادارات این استان خواست با حفظ روحیه انقلابی برای برطرف شدن مشکلات مردم پیش قدم باشند و تلاش کنند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج): بسیج ادارات برای برطرف شدن مشکلات مردم پیش قدم باشند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سردار پاسدار غلامرضا سلیمانی روز یکشنبه در حاشیه صبحگاه مشترک بسیچ ادارات استان در استانداری اصفهان در جمع خبرنگاران گفت: بسیجیان ادارات باید در تحقق اهداف سازمانی خود کوشا باشند و در این راستا با عملکردی مناسب و انقلابی در راستای کاهش بروکراسی اداری مددکار مدیران دستگاههای اجرایی و حلال مشکلات مردم باشند.
وی برگزاری صبحگاه مشترک یگان‌ های نمونه بسیج ادارات، دستگاه‌ها و نهادهای استان در استانداری اصفهان در سالروز تشکیل بسیج مستضعفان را سنتی خوب و انقلابی و حامل پیام دانست و افزود: استانداری محل تصمیم گیری کارگزاران برای خدمت به مردم و نظام است بنابراین پیام برگزاری صبحگاه مشترک یگان های نمونه بسیج ادارات در این محل اینست که بسیجیان ادارات باید در صف مقدم خدمت به مردم باشند.
فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان بیان کرد: برگزاری صبحگاه مشترک بسیجیان ادارت استان نشاندهنده آن است که بسیجیان با حفط وحدت و یکپارچگی عزم خود را برای خدمتگزاری به ‌نظام جمهوری اسلامی و مردم جزم کرده اند.
سردار سلیمانی همچنین از بسیجیان خواست پاسخگوی مطالبات مردم و انجام رسالت ادارات باشند و برطرف شدن نیازهای مردم در زمینه های اقتصاد مقاومتی، فرهنگی و اجتماعی را سرلوحه کارهایشان قرار دهند.
صبحگاه مشترک یگان ‌های نمونه بسیج ادارات، دستگاه‌ها و نهادهای استان اصفهان صبح یکشنبه با حضور فرماندهان ارشد نظامی استان در استانداری اصفهان برگزار شد.
پنجم آذر روز تاسیس بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره) است و به همین مناسب از 29 آبان تا پنجم آذر به عنوان هفته بسیج نامگذاری شده است.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر