کد خبر: 34473
A

ایران اسلامی با قدرت بسیج در اوج عزت و اقتدار است

مسئول امور روحانیان نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بسیج متعلق به گروه خاصی نیست و ایران اسلامی با قدرت این نیروی مردمی، در اوج قله عزت و اقتدار ایستاده است.

ایران اسلامی با قدرت بسیج در اوج عزت و اقتدار است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حجت الاسلام علی رضایی روز یکشنبه در تجمع بزرگ بسیجیان آستارا در سالن ورزشی انقلاب این شهرستان افزود: زمانی که بسیج در جنگ تحمیلی وارد عرصه شد، کشور ما در مقابل 40 کشور به پیروزی رسید.
وی با اشاره به اینکه هر شهروند علاقه مند به ایران، بسیجی است، اضافه کرد: پیروزی جبهه مقاومت و موفقیت در عرصه های جهاد و مبارزه، بخشی از کارنامه درخشان بسیج است.
حجت الاسلام رضایی با تبریک پیروزی جبهه مقاومت در مقابل داعش اظهار کرد: 90 درصد کشورهای عراق و سوریه تحت تصرف داعش بود اما با تدابیر رهبر معظم انقلاب و افتخارآفرینی سردار سلیمانی و جبهه مقاومت، گروه های دست نشانده رژیم صهیونیستی و آمریکا شکست خوردند.
وی ادامه داد: دشمنان در تلاش بودند تا ایران اسلامی را از حزب الله و سوریه جدا کنند اما موفق نشدند و از جبهه مقاومت ضربه مهلکی خوردند.
او با اشاره به اینکه ملت عراق و سوریه با رشادت رزمندگان اسلام و شهدای مدافع حرم تابلوی عزت را بلند کرده اند، خاطرنشان کرد: با تکیه به روحیه بسیجی، می توان در عرصه های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی موفق شد و این حقیقت باید سرلوحه امور مسئولان باشد.
مسئول امور روحانیان نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: بسیج حماسه آفرین در برابر نظام سلطه ایستاده و به عنوان بازوی توانمند جمهوری اسلامی تاثیر زیادی در توسعه کشور دارد.
در ادامه این آئین که با حضور بسیجیان حوزه ها، پایگاه ها و اقشار مختلف مردم آستارا برگزار شد، تعدادی از بسیجیان نمونه این شهرستان تجلیل شدند.
پنج آذرماه سالروز تشکیل بسیج به فرمان امام خمینی (ره) است.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر