کد خبر: 34483
A

همایش شکوه و پایداری بسیجیان جزیره کیش

ایرنا - کیش - همزمان با سراسر کشور و در آخرین روز گرامیداشت بسیج ، نیروهای بسیجی مستقر در جزیره کیش آمادگی و پایداری خود را به نمایش گذاشتند.

همایش شکوه و پایداری بسیجیان جزیره کیش
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، اقشار مختلف بسیجی ، گردان الی بیت المقدس و واحد های مقاومت مستقر در جزیره کیش روز یکشنبه در قالب همایش ' شکوه و پایداری ' ضمن اجرای رژه نظامی ، توان رزمی و آمادگی خود را به نمایش گذاشتند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش در این همایش گفت: امسال هفته بزرگداشت بسیج متقارن شد با نابودی فتنه داعش که مولود استکبار جهانی است.
سرگرد ابراهیم خادمی زاده افزود: پنجم آذر ماه سال ۱۳۵۸ امام راحل با هدف مقابله به توطئه های دشمنان انقلاب، دستور تشکیل بسیج مستضعفان را صادر فرمودند.
وی اظهار کرد: بسیج در عرصه دفاع نظامی در دوران هشت سال دفاع مقدس رشادت‌های زیاد و ماندگاری را از خود به نمایش گذاشت و امروز نیز در دفاع از حرم اهل بیت علیه السلام آماده جانفشانی است.
وی تصریح کرد: بسیج قرار داشت.
همچنین در عرصه سازندگی و محرومیت زدایی پس از دوران جنگ تحمیلی فعال شد و امروز نیز در قالب اردوهای جهادی به دنبال کمک در رفع محرومیت است.
وی ‌گفت: در عرصه فرهنگی بسیج به دنبال ترویج اسلام ناب و فرهنگ ایثار و شهادت است که امثال شهید حججی نیز در این مکتب پرورش یافته اند.
سرگرد خادمی زاده افزود: در عرصه اجتماعی نیز بسیج به دنبال ایجاد شور و نشاط و به عرصه آوردن آحاد مردم برای انقلاب است.
وی گفت: رویکرد ناحیه مقاومت بسیج در کیش مردم یاری و مردم داری است و بر این اساس جذب حداکثری و یارگیری برای انقلاب اسلامی، کمک به کنترل آسیب های اجتماعی در جامعه، ترویج فرهنگ قرض الحسنه و کمک به اقتصاد جامعه، اردوهای جهادی و سلامت و درمان ، کمک به تقویت بنیه علمی بسیجیان و تلاش در زمینه فعالیت ورزشی و اعتقادی بسیجیان در اولویت قرار داشت.
امام جمعه کیش نیز گفت: بسیج امروز به الگویی برای همه آزدایخواهان مبدل شده است.
حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی با گرامیداشت هفته بسیج افزود: بسیج نهادی مردمی ، شجاع، قهرمان، بصیر ، قاطع و وظیفه شناس است که همواره توطئه های دشمنان این انقلاب را خنثی کرده است.
جزیره مرجانی و گردشگری کیش با حدود 40 هزار نفر جمعیت و 90 کیلومتر مربع وسعت در آبهای نیلگون خلیج همیشه فارس در محدوده استان هرمزگان واقع شده است.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر