کد خبر: 34567
A

معاون سپاه فجر فارس: استکبار در اهداف خود از تشکیل داعش ناکام ماند

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس با اشاره به پایان عمر گروهک تکفیری داعش در منطقه گفت: استکبار دردستیابی به اهداف خود از تشکیل داعش ناکام ماند.

معاون سپاه فجر فارس: استکبار در اهداف خود از تشکیل داعش ناکام ماند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سرهنگ پاسدار سعید کوشکی یکشنبه در تجمع بزرگ بسیجیان شیراز به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین افزود: هدف اصلی استکبار جهانی از به وجود آوردن گروه تروریستی داعش سلب امنیت از ایران بود.
معاون هماهنگ کننده سپاه فجر با اشاره به مصادف شدن ایام هفته بسیج با پیروزی بزرگ جبهه مقاومت اسلامی در غرب آسیا گفت: وجود و حضور بسیج آن چیزی است که دشمنان انقلاب اسلامی را در اجرای توطئه هایشان ناکام گذاشته است.
وی با بیان اینکه قدرت دفاعی نظام جمهوری اسلامی ایران با اتکا به بسیجیان شکل گرفته است، گفت: وجود و حضور بسیج موجب امنیت و آزامش در جامعه است و با اینکه هدف دشمنان انقلاب اسلامی جلوگیری از گسترش جغرافیای نفوذ معنوی و فرهنگی ایران اسلامی در سایر کشورها بود اما این نفوذ معنوی و فرهنگی همواره در حال توسعه و گسترش است.
سرهنگ پاسدار کوشکی گفت: حضور بسیج در صحنه های گوناگون انقلاب اسلامی از مقابله با گروهک های برانداز تا کسب موفقیت در دفاع مقدس با جانفشانی بسیجیان مظهر تولید یک فرهنگ نو در دنیا بود.
وی ادامه داد: امروز در برخی کشورهای اسلامی مانند عراق و سوریه برای عبور از مشکلات و مقابله با تهدیدها از فرهنگ بسیجی یاری گرفته می شود.
پنجم آذرماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره) است. از 29 آبان تا پنج آذر به عنوان هفته بسیج نامگذاری شده است.
6122/ 2027
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر