کد خبر: 34571
A

فرماندار لاهیجان: اندیشه های مختلف با رعایت احترام در کنار هم فعالیت کنند

فرماندار شهرستان لاهیجان گفت: در شرایط کنونی، نیاز به وحدت، همدلی و همزبانی داریم و باید تفکرات مختلف با آرامش، احترام و پذیرش انتقال قدرت، در کنار هم باشند و فعالیت کنند.

فرماندار لاهیجان: اندیشه های مختلف با رعایت احترام در کنار هم فعالیت کنند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سید محمد احمدی روز یکشنبه در جلسه نشست روشنگری با اعضای بسیج ادارات شهرستان لاهیجان به مناسبت هفته بسیج افزود: به دنیا ثابت شده که به دلیل داشتن پشتیبانی بسیج، امکان بکار گیری زبان زور در مقابله با جمهوری اسلامی وجود ندارد و اگر دشمن تاکنون چنین توانی داشت، هیچ درنگی را جایز نمی دانست.
وی اظهار داشت: باید به مردم سالاری احترام بگذاریم و انتخابات هم که مظهر مردم سالاری دینی است و دولت مورد نظر مردم بر اساس آن انتخاب می شود را بپذیریم .
به گفته احمدی، تفکر بسیجی در ابعاد مختلف فرهنگی ، اقتصادی و اجتماعی پاسخگوی نیازهای حیاتی جامعه است و بسیج از بقیه جدا نیست و همه باید بدانیم که از یک خانواده هستیم .
وی افزود: در این چهار دهه عمر انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، حاضر نشدیم به چیزی که استکبار از ما طلب می کند، تن دهیم زیرا کشور ما بر اساس نظر مردم، رژیم طاغوت را سرنگون کرد.
احمدی در خاتمه سخنانش گفت: جمهوری اسلامی ایران و دولت تدبیر و امید براساس سیاست های نظام، به استکبار جهانی اجازه نخواهند داد که به منابع کشور، دست اندازی کند.
بر اساس گزارش دیگری از خبرنگار ایرنا در لاهیجان، علی کرمی استاد دانشگاه بقیه الله روز یکشنبه در گردهمایی اقشار مختلف بسیجیان این شهرستان گفت: دشمن برای ساقط کردن جمهوری اسلامی به تغییر در افکار عمومی روی آورده و باید مراقب باشیم که دانشگاه، بدون بسیجی و نیروهای مردمی نباشد چراکه در آن صورت دشمن می تواند در تمامی عرصه ها نفوذ کند.
وی گفت: بسیج تامین کننده امنیت در کشور بویژه در محله هاست و بسیج نهادی ملی و بزرگترین نهاد در نظام جمهوری اسلامی است که در ابعاد مختلف فرهنگی ، اجتماعی و علمی فعالیت می کند .
در پایان این گردهمایی از پنج تن از خانواده های شهدای بسیجی شهرستان با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.
لاهیجان در 40 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر