کد خبر: 34582
A

بسیج حافظ ارزشهای اسلام و انقلاب است

یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس، بسیج را حافظ ارزشهای اسلام و انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: اگر امروز بسیج الگویی برای جهان اسلام شده و به عنوان نیرویی مخلص ماندگار است دلیل آن خدایی بودن نیت وعمل بسیجیان است.

بسیج حافظ ارزشهای اسلام و انقلاب است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سردار محمد طالبی روز یکشنبه در مراسم بزرگداشت سالروز تشکیل بسیج در پاوه افزود: بسیجی نباید دنبال امتیاز گرفتن و یا پست و مقام باشد چون در این صورت آن قداست و صداقت و اخلاصش خدشه دار خواهد شد.
وی بسیجی بودن را وظیفه و رسالتی بسیار سنگین دانست و گفت: سلاح بسیجی ایمان وعقیده و باور او است نه تجهیزات نظامی و همین ایمان وعقیده است که بسیجی را به درجه ای رسانده است که بنیانگذار جمهوری اسلامی افتخار خود را بسیجی بودن می داند.
وی تواضع و فروتنی، صداقت و شجاعت و رشادت و فداکاری را از ویژگی های بسیجیان عنوان کرد و افزود: بسیجی تا این خصوصیات و ویژگی ها را دارد بزرگ است.
این فرمانده دوران دفاع مقدس با تأکید بر جوانگرایی در بسیج گفت: باید نیروهای بسیج همواره سرحال و تازه نفس باشند و این جوانگرایی بسیار مهم و حائز اهمیت است.
وی با اشاره به رشادت و فداکاری مردم شهرستان پاوه در پاسداری از ارزشهای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی افزود: پاوه همیشه افتخار نظام بوده، هست و خواهد بود.
در ابتدای این مراسم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه با تبریک ماه میلاد پیامبر رحمت (ص) و تسلیت شهادت امام حسن عسکری (ع) و جان باختگان زلزله اخیر استان، بسیج را مایه افتخار و مباهات جهان اسلام دانست.
سرهنگ سعید بهشتی راد با بیان اینکه امروز تفکر بسیجی در جهان اسلام طنین انداز شده است، افزود: ثمره و نتیجه این شجره طیبه گسترش و صدور انقلاب اسلامی در جهان اسلام است.
وی افزود: امروز حشد السعبی در عراق، انصارالله در یمن و حزب الله در لبنان امان داعش و تروریستهای زائیده امریکا و رژیم صهیونیستی را بریده است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه افزود: نقش بسیج مختص به یک جبهه نیست بلکه بسیج در تمام بخشهای فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و سازندگی حضوری فعال دارد.
شهرستان پاوه با بیش از 61 هزار نفر در شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر