کد خبر: 34603
A

سرپرست فرمانداری شوشتر:مشکلات مسکن مهر شمالی باید با جدیت بیشتری پیگیری شود

سرپرست فرمانداری شوشترگفت:بارندگی اخیر مشکلات زیادی را برای ساکنان شمال مسکن مهر ایجاد کرد که مسئولان مربوطه باید نسبت به برطرف کردن این مشکلات اقدام کنند.

سرپرست فرمانداری شوشتر:مشکلات مسکن مهر شمالی باید با جدیت بیشتری پیگیری شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حسین پنبه دانه پور شامگاه یکشنبه در نشست ستاد بحران شهرستان شوشتر اظهارکرد:هرچند شبکه دفع فاضلاب و آبهای سطحی در این سایت به خوبی طراحی واجرا نشده اما باید با استفاده از امکانات داخلی وتعامل بین بخشی به صورت موقت مشکل تردد و دفع آب های سطحی در این منطقه حل و آرامش را به ساکنان این منطقه بازگردانیم.
وی افزود:برای حل اساسی این مشکل نیاز به احداث یک کانال موازی با کانال فعلی و لایروبی کانال فعلی است که با همکاری دستگاه های اجرایی شهرستان واستفاده امکانات داخلی در اسرع وقت باید انجام شود.
رییس ستادبحران شهرستان شوشتر ادامه داد:در سطح شهرستان در مواقع بارندگی شاید در کمتر از 10نقطه شاهد آبگرفتگی معابر هستیم که این موضوع زیبنده شهر نیست و نیاز است دستگاه های مربوطه نسبت به برطرف این مشکل اقدام کنند.
وی با تاکید بر تسریع ادامه عملیات ترمیم سیل بندهای بخش شعیبیه شوشترگفت:سیلاب فروردین ماه 95خسارت های زیادی به مزارع و راه های روستایی در این بخش وارد کرد که به زودی نشست شورای اداری شهرستان با حضور مدیرکل راه وشهرسازی استان جهت پیگیری این مشکلات در این بخش برگزار می شود.
سرپرست فرمانداری شوشتر در بخش دیگری با اشاره به مشکلات منطقه دره نو این شهرستان افزود:این منطقه هرچند از مناطق مرکزی شهرستان می باشد اما متاسفانه سایه سکونتگاه غیر رسمی بر آن قرار گرفته و به یک سکونتگاه غیررسمی و بی بهره از خدمات تبدیل شده است.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر