کد خبر: 34634
A

تفکر بسیجی سدی محکم در برابر توطئه های استکبار جهانی است

امام جمعه چرداول گفت: تفکر بسیح برگرفته از تفکر ناب اسلام و سدی محکم در برابر توطئه های شیاطین و دشمنان برای ضربه زدن به اسلام می باشد.

تفکر بسیجی سدی محکم در برابر توطئه های استکبار جهانی است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حجت الاسلام احمد امرایی شامگاه یکشنبه در اجتماع بزرگ بسیحیان چرداول اظهار کرد: بسیج مقدمه تشکیل حکومت امام زمان (عج) است و امروز عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی مرهون تفکر بسیج و بسیجی است.
وی افزود: تشکیل بسیج به فرمان معمار بزرگ انقلاب الهام گرفته از تفکر اسلامی است و این خط و مشی به عنوان سدی محکم در برابر دسیسه های استکبار و شیاطین زمان باعث ناکامی آنان در رسیدن به نیات شومشان شده است.
امام جمعه چرداول به پیروزی جبهه مقاومت در عراق و سوریه اشاره کرد و یادآور شد: استکبار در راستای ضربه زدن به ایران و اسلام انواع گروهک های آدم کش را در قالب داعش تجهیز کردند، ولی جمهوری اسلامی با تفکر بسیج و سپاه 2 کشور مورد تجاوز داعش یعنی عراق و سوریه را در برابر آنان ایستادگی ،مقاومت و محافظت کردند و با درایت و تدابیر رهبری فرزانه انقلاب امروز این غده چرکین به اضمحلال و نابودی رسیده است.
حجت الاسلام امرایی تاکید کرد: گروهک تروریستی داعش علیرغم مجهز شدن به انواع حنگ افزارهای روز دنیا و حمایت های لجستیکی ابرقدرت های مدعی حقوق بشر اقدام به رعب و وحشت قتل عام فجیع مردم بیگناه می کند که تازه ترین نمونه آنرا در مصر که منجر به کشته شدن بیش از 230 نفر انجامید، شاهد بودیم.
وی اضافه کرد: داعش با حمایت آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل دلخراش ترین جنایت ها را انجام دادند و با تصرف بیش از 5٠ درصد خاک عراق و سوریه می رفت که یک حکومت تروریستی ایجاد کند ولی ایثار ، مقاومت و تفکر بسیجی داعشیان را به اضمحلال و فلاکت رساند و جشن پیروزی مقاومت را برای مسلمانان با تفکر و راه بسیج به ارمغان آورد.
فرماندار چرداول نیز در این همایش بزرگ بسیجیان گفت: یکی از الطاف الهی به انقلاب اسلامی تشکیل بسیج و تفکر بسیجی است و در تفکر امام بسیج یک نهاد اجتماعی برای برآورده کردن نیازهای مردم است.
مراد یگانه یادآور شد: در هشت سال دفاع مقدس بسیج اداره کننده جنگ بود و جنگ تحمیلی و پیروزی های آن مرهون تفکر بسیجی است و ثابت کرد توان مقابله با بزرگترین تشکیلات بزرگ نظامی دنیا را دارد.
یگانه تاکید کرد: بسیج در عرصه های مختلف بویژه عرصه سازندگی پیشقراول است و خیلی از کارهای بزرگ عمرانی و سازندگی توسط بسیج انجام می پذیرد.
وی با تبریک پیروزی جبهه مقاومت در برابر داعش و درود بر روح شهدای مدافع حرم گفت: وحدت باید سرلوحه کار همه قرار گیرد و شهدای مدافعین حرم راه و رفتارشان برگرفته ازتفکر ناب بسیج بود و نشان داد تفکر بسیجی راه و ملجا نجات مظلومین در برابر زیاده خواهی دشمنان است و ایران امروز لنگرگاه ثبات و امنیت خاورمیانه است که این نیز مرهون خون شهدا و تفکر مقاومت و بسیج است.
وی ادامه داد: تفکر بسیج به عنوان یک چتر بزرگ همه اقشار مردم را در زیر حمایت خود قرار داده است و بسیج وابسته به هیچ تفکری نیست و همه را در بر می گیرد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر