کد خبر: 34672
A

‎بازدید نمایندگان نظام پزشکی از ادامه درمان آسیب دیدگان زلزله کرمانشاه

جمعی از نمایندگان سازمان نظام پزشکی برای بررسی وضعیت فعالیت پزشکان مستقر در مناطق زلزله زده و ادامه درمان آسیب دیدگان این زلزله کرمانشاه از این مناطق بازید کردند.

‎بازدید نمایندگان نظام پزشکی از ادامه درمان آسیب دیدگان زلزله کرمانشاه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، تیمی از نمایندگان سازمان نظام پزشکی ضمن بازید از مناطق زلزده زده در جریان امور درمانی و وضعیت کادر درمانی مستقر در محل قرار گرفتند.
‎براساس این گزارش، از روز اول این فاجعه ایرج فاضل ریاست کل سازمان به طور مرتب و در تماس با دکتر حیدری رییس نظام پزشکی کرمانشاه در جریان امور بودند و امروز این تیم با حضور دکتر رحمانی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان، دکتر گل علیزاده و دکتر اسپید نایب رییس اول و دوم شورای عالی نظام پزشکی، دکتر راسخی نایب رییس انجمن پزشکان عمومی و معاون نظام پزشکی کرمانشاه، دکتر منصوری رییس جامعه پزشکی بسیج جامعه پزشکی کرمانشاه و دکتر کاظمی در محل حضور دارند.
‎عزت الله گل علیزاده معاون توسعه و منابع سازمان نظام پزشکی اعلام کرد که در بازدید از بیمارستان صحرایی مرکز فوریت های دانشگاه علوم پزشکی قزوین مستقر در شهرستان ثلاث باباجانی 27نفر از کادر درمانی علوم پزشکی تبریز مستقر هستند و روزانه حدود 650 بیمار به صورت سرپایی ویزیت می شوند.
‎وی تاکید کرد که در حال حاضر پزشک عمومی، متخصص داخلی، قلب و زنان در مرکز حضور دارند و داروخانه و خدمات رادیولوژی در اختیار مردم قرار دارد.
به گزارش ایرنا براساس آخرین آمار منتشر شده زمین لرزه 7.3 ریشتری در غرب مرکز کرمانشاه تاکنون 483 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشته است.
این زمین لرزه 21 آبان ماه در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب مرکز کرمانشاه به وقوع پیوست.
این زلزله به هفت شهرستان و یک هزار و 950 روستای استان کرمانشاه خسارت وارده کرده و طبق برآورد اولیه دستکم 31 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزئی دیدند.
اجتمام ** ٧٢٦٨**1193**1440

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر