کد خبر: 34745
A

بسیج به شکل سازمانی وساختاری رسمی فعالیت می کند

فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز بسیج به شکل سازمانی و ساختاری رسمی برای نظم وانضباط فعالیت می کند .

بسیج به شکل سازمانی وساختاری رسمی فعالیت می کند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سردارمنصور روانکار روز سه شنبه دراجتماع بزرگ بسیجبان شهرستان پارسیان، با تبریک هفته بسیج افزود: شکل دیگر خدمت بسیج به مردم ، حرکت و نفوذ معنوی درقلب ها بوده که نماد بارز آن دفاع مقدس بود.
وی ادامه داد: حضرت امام خمینی(ره) با شناخت عمیق از قرآن، سیرت وسنت پیامبر(ص) و ائمه معصومین(ع) به درستی تشخیص دادند که بسیج یک شجره طیبه ای است که در دل ایران کاشته شده است.
فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه ریشه های بسیج در هم تنیده شده است، گفت: شاخ و برگ های بسیج دنیا را به تسخیر درآورده است.
سردار روانکار یاد آور شد: آن هنگامی که بسیج پا به عرصه کار و زار جهاد گذاشت، معادلات جنگ عوض شد، زیرا بسیجی و تفکر آن بن بست نمی شناسد و مانعی را نمی پذیرد.
وی در ادامه با تبریک پیروزی جبهه مقاومت، اظهار کرد: هدف از تشکیل داعش، پوشش و حفاظت از رژیم صهیونیستی بود تا تیر و ترکش های آن به رژیم غاصب اصابت نکند و انقلاب اسلامی را محو کند اما این ایده محقق نشد.
وی، وحدت بین شیعه و اهل سنت را عاملی مهم در نابودی داعش دانست و خاطرنشان کرد: به برکت مقاومت اسلامی و تفکر بسیجی و وحدت بین شیعه و اهل سنت ، داعش در سوریه و عراق از بین رفت.
7191 / 6048
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر