کد خبر: 34767
A

شهردار اصفهان: خانواده شهدا دیدگاه خود درباره مدیریت شهر را با ما در میان بگذارند

شهردار اصفهان از خانواده شهدا به عنوان صاحبان اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران نامبرد و گفت: خانواده شهدا به عنوان معتمد و امین مردم، دیدگاه های خود درباره مدیریت شهر را با ما در میان بگذارند.

شهردار اصفهان: خانواده شهدا دیدگاه خود درباره مدیریت شهر را با ما در میان بگذارند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت الله نوروزی روز سه شنبه در دیدار با یکی از جانبازان انقلاب اسلامی و خانواده های سه شهید والامقام با عرض تسلیت شهادت امام حسن عسگری(ع) و تبریک آغاز ولایت امام زمان (عج)، افزود: دیدگاه خانواده معظم شهدا برای بهبود وضعیت شهر و پاسداشت خون شهدا مورد توجه است.
وی با بیان اینکه شهرداری باید مشکلات همه شهروندان را حل کند، در عین حال افزود: مناطق مستضعف نشین، خانواده معظم شهدا و ایثارگران در اولویت هستند.
شهردار اصفهان تصریح کرد: در قوانین و مقررات نیز امکاناتی را برای این قشرها در نظر گرفته شده است که ما موظفیم این حداقل امکانات و تخفیفات در نظر گرفته شده را رعایت کنیم.
شهردار اصفهان تاکید کرد: رفت و آمد با خانواده شهدا و تبادل نظر با آنها تعاملات بیشتری ایجاد خواهد کرد و موجب می شود تا مشکلات احتمالی که در پیچ و خم های اداری وجود داشته باشد را برطرف کنیم.
شهردار اصفهان همراه با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان با حضور در منزل خدابخش محمدی جانباز 50 درصد و شهیدان جوانی و شهیدان عزیز الهی ضمن دیدار و گفت وگو با خانواده آنها از صبر و استقامت این خانواده ها تجلیل کرد و رشادت جانبازان و شهدای انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس را ستود.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر