کد خبر: 34778
A

آتش نشانان بخش خصوصی خواستار رسیدگی به وضعیشان شدند

جمعی از آتش نشانان بخش خصوصی با حضور در مقابل شهرداری مشهد خواستار رسیدگی به وضعیت صنفی خود شدند.

آتش نشانان بخش خصوصی خواستار رسیدگی به وضعیشان شدند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، این آتش نشانان پلاکاردهایی در دست داشتند که روی آن نوشته شده بود 'طبق نامه وزیر کشور واگذاری وظایف و اقدامات خدمات آتش نشانی جزو وظایف حاکمیتی بوده و قابل واگذاری به بخش خصوصی نمی باشد' و مطالبه این افراد فعالیت در قالب آتش نشانی شهرداری مشهد و جدایی از بخش خصوصی است.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد در این خصوص به خبرنگار ایرنا افزود : این گروه از آتش نشانان نسبت به خصوصی سازی خدمات آتش نشانی در مشهد معترض بوده و خواهان تجدیدنظر در این خصوص هستند.
آتشپاد حسن جعفری با بیان اینکه 120 نیروی آتش نشانی جذب شده از طریق بخش خصوصی از حدود 6 سال پیش تاکنون در چهار ایستگاه آتش نشانی این کلانشهر خدمت می کنند، بیان کرد: تاکنون نیز هیچ تفاوتی بین شان و منزلت این آتش نشانان با آتش نشانان سازمانی وجود نداشته است.
وی بیان کرد: با وجود این در دوره مدیریت جدید شهرداری مشهد جلساتی با شورای شهر و شهردار برای تعیین تکلیف این موضوع و اینکه این آتش نشانان به صورت بخش خصوصی به فعالیت ادامه دهند و یا قرارداد آنها سازمانی شود برگزار شده است.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد افزود : تعیین تکلیف این موضوع توسط شهردار و اعضای شورای شهر مشهد در دست پیگیری است.
آتش نشانان بخش خصوصی چند ماه پیش نیز با حضور در مقابل استانداری خراسان رضوی و شورای اسلامی شهر مشهد خواستار پیوستن به بدنه سازمان آتش نشانی شهرداری مشهد شده بودند.
هزار و 300 آتش نشان در قالب 49 ایستگاه در شهر مشهد به 3.5 میلیون جمعیت ثابت این کلانشهر و 25 میلیون زائر سالانه حرم مطهر امام رضا(ع) خدمت می کنند.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر