کد خبر: 34883
A

شهردار منطقه 20: 14سایت برف روبی در جنوب تهران تجهیز و فعال شدند

شهردار منطقه 20 از آمادگی کامل جنوب تهران در برابر نزول بارش های آسمانی خبر داد و گفت: 14 سایت برف روبی در موقعیت های مختلف شهری و روستایی در جنوب تهران تجهیز و فعال شده اند.

شهردار منطقه 20: 14سایت برف روبی در جنوب تهران تجهیز و فعال شدند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سید احمد صفوی روز سه شنبه در جلسه شورای معاونین شهرداری منطقه 20 که با محوریت آمادگی در برابر سرما و راه اندازی سایت های برف روبی برگزار شد گفت: سایت های برف روبی با توجه به وسعت جنوب پایتخت به نوعی جانمایی شده اند که در صورت نیاز محدوده شهری، روستاهای محدوده حریم نیز به خوبی خدمات رسانی شوند.
وی با اشاره به اینکه برای هر ناحیه 2 سایت مرکزی و فرعی پیش بینی شده است، عنوان داشت: بزرگراه شهید کریمی و خیابان های شهید نبی پور، شهید دستواره، ورامین، شهید رجایی، دهخدا، میادین مادر، شهید بروجردی و شهید حسن زاده از جمله موقعیت های تجهیز به ملزومات برف روبی هستند.
صفوی ادامه داد: 180 مخزن ویژه ملزومات ضدیخ در سایت های برفروبی جانمایی شده و در صورت نیاز و تقاضا در زمان بارش، 70 مورد نیز آماده نصب است.
وی با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای بارش های سنگین نیز از سوی مدیریت شهری اندیشیده شده است، گفت: 17 دستگاه خودرو و ماشین آلات تخصصی در سایت مرکزی منطقه دپو شده و در زمان لازم برای بازگشایی مسیر در معابر و یخ زدایی استفاده خواهند شد.
صفوی بابکت، گریدر، لودر، کامیون تیغه دار، تیغه های برف روبی، محلول پاش های مکانیزه، جرثقیل و بیل مکانیکی را از جمله تجهیزات سنگین و نیمه سنگین آماده به خدمت مدیریت شهری منطقه 20 در زمان های مورد نیاز برشمرد.
شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه لایروبی و پاکسازی مسیل ها و کانال های اصلی و فرعی طبق برنامه زمان بندی و به صورت مستمر در حال اجراست، یادآور شد: برای رفع بحران های احتمالی و مدیریت به هنگام، نقاط احتمالی برف گیر و آب ماندگی نیز شناسایی شده است تا در شرایط بحرانی تیم های اجرایی به این محل ها اعزام شوند.
صفوی در پایان بر ساماندهی افراد آسیب دیده اجتماعی و اسکان شبانه آنها در مددسراهای اجتماعی تاکید کرد.
3218//1348
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر