کد خبر: 34916
A

معاون استاندار: پرونده مسکن مهر تا 9 ماه آینده در آذربایجان غربی بسته می شود

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر لزوم فعالیت سریع و دقیق شرکت های خدمات رسان برای افتتاح به موقع واحدهای باقی مانده مسکن مهر در استان گفت: پرونده مسکن مهر تا 9 ماه آینده و همزمان با هفته دولت سال آینده در استان بسته می شود.

معاون استاندار: پرونده مسکن مهر تا 9 ماه آینده در آذربایجان غربی بسته می شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، تقی کهوریان روز سه شنبه در جلسه شورای تامین مسکن آذربایجان غربی افزود: کمتر از 2 هزار و 400 واحد باقی مانده در این حوزه در استان وجود دارد که در 2 مرحله به بهره برداری می رسد.
وی اضافه کرد: در مرحله نخست حدود یکهزار و 400 واحد در دهه فجر امسال و در مرحله دوم نیز کمتر از هزار واحد در هفته دولت سال آینده افتتاح می شود و در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.
وی اظهار کرد: طبق برنامه ریزی ها، واحدهای دارای مشکل حقوقی یا با پیشرفت اجرایی کمتر از 30 درصد در کنار واحدهای بدون متقاضی و تسهیلات بانکی مصوب، از طرح مسکن مهر تفکیک شده است.
معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: طبق تصمیم دولت، برای اتمام واحدهای باقی مانده بر اساس زمان بندی اعلام شده، باید تمام دستگاه های خدمات رسان بر تامین نیازهای این واحدها متمرکز شوند.
کهوریان تاکید کرد: در بسیاری از مجتمع ها و سایت های مسکن مهر، خدمات زیربنایی به طور کامل تامین شده ولی در برخی که به دلیل مشکلات موقعیت محل سایت یا کمبود منابع اعتباری با تاخیر مواجه شده است نیز با پیگیری های که از طریق استان و دستگاه های اجرایی از وزارتخانه ها و بانک های عامل انجام شده به زودی وضعیت واحدهای مسکونی به سرانجام می رسد.
در این جلسه مدیران عامل شرکت های خدمات رسان، گزارشی از آخرین وضعیت تامین خدمات زیربنایی نظیر، آب، برق و گاز مطرح کردند.
به گزارش ایرنا در آذربایجان غربی حدود 50 هزار واحد مسکن مهر ساخته شد که بخش قابل توجهی از آنها به بهره برداری رسیده است و باقی نیز تا شهریورماه سال آینده به بهره برداری می رسد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر