کد خبر: 34935
A

شهادت مامور پلیس در درگیری با شرور مسلح در سروستان

شیراز – ایرنا- فرمانده انتظامی استان فارس گفت: ستوان سوم کمال کشاورزی از ماموران انتظامی شهرستان سروستان هنگام عملیات دستگیری شرور مسلح در این شهرستان به شهادت رسید.

شهادت مامور پلیس در درگیری با شرور مسلح در سروستان
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، از پایگاه خبری پلیس، سردار گودرزی افزود: ماموران انتظامی سروستان پس از اطلاع از منبع موثق درباره نگهداری سلاح غیرمجاز در منزل یک شرور و بعد از هماهنگی با مقام قضایی برای دستگیری وی در محل ماموریت حضور یافتند. .
وی ادامه داد: در این درگیری که با رشادت نیروهای پلیس همراه بود، شرور مسلح ناگزیر به فرار از راه پشت بام شد و هنگام فرار بدون توجه به دستور ایست، به سمت ماموران شلیک کرد، شلیکی که به شهادت ستوان سوم کمال کشاورزی منجر شد.
فرمانده انتظامی فارس گفت: این شرور در ادامه این درگیری مسلحانه سعی در فرار داشت که دراین هنگام با اصابت گلوله ماموران انتظامی به هلاکت رسید.
وی بیان کرد: در بازرسی از منزل متهم، تعدادی فشنگ جنگی و شکاری و یک قبضه اسلحه جنگی کشف و ضبط شد.
سردار گودرزی با عرض تسلیت به مناسبت شهادت این پلیس فداکار به نیروهای انتظامی، عموم مردم و به ویژه خانواده شهید گفت: همرزمان و مدافعان حریم نظم و امنیت در سراسر استان فارس با نثار خون خود و تا پای جان حافظ امنیت شهروندان خواهند بود.
شهرستان سروستان در 85 کیلومتری شرق شیراز قرار دارد.
9873/ 2027
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر